Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 8 oktober 2015

Terug van...(deel 2)

Canada en Las Vegas

Inmiddels alweer 1 week terug, druk met werk en huishouden/koken, dus heb het ritme al weer goed te pakken. Ik heb beloofd om nog meer foto's te plaatsen, dus hier komen er weer een paar. En er zijn er zoveel mooie van Vancouver. Wij hadden fietsen gehuurd, dan zie je zoveel! Afbeeldingsresultaat voor smiley knipoog





 Veel bruidspaartjes!






Capilano bridge












De zoveelste cruise-schip in de haven.




Liefs, Ineke

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's van een prachtige omgeving. Dat was genieten.Fijn weekend en groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende foto's van je prachtige reis! Om nooit te vergeten, denk ik!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Canada is zó mooi. Ik krijg gewoon heimwee als ik foto's zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik je foto's zie, denk ik: Ik wil óók!!!! Wat lijkt met dat geweldig, zo'n 'wandeling' door de bomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè die Capilano Bridge en park. Heel bijzonder dat bomenpad. Leuk om die foto's weer te zien.....sweet memories!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een fijne reis. Dat klinkt en zier er heel aanlokkelijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto,s Ineke van heel mooie plekkies....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow geweldig mooi Ineke. Die loopbruggen zijn ook behoorlijk indrukwekkend, daar moet je geen last van hoogtevrees hebben. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel mooie foto's Ineke, maar als ik naar die enge brug kijk...... ik heb al hoogtevrees als ik op een lucifer sta :-) dus kan je nagaan hoe dat zou zijn op zo'n brug.
    Zou daar echt nooit of te nimmer overheen durven, dus ik vind jou echt een HELD!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*