Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 18 oktober 2015

Terug van...(deel 3)

Canada en Las Vegas

Omdat ik zoveel foto's heb van de vakantie, wil ik hier nog even een aantal plaatsen, voordat ik weer wat over handwerken ga vertellen. Dit wordt dus deel 3 en naar alle waarschijnlijkheid komt deel 4 er ook aan, hopelijk de laatste dan 
Na Vancouver zijn we naar Powell River gereden, moesten 2 keer met een ferry mee, wat ook wel weer wat heeft. Daar woont een Nederlands echtpaar die ook in Apeldoorn hebben gewoond, een paar straten van ons vandaan en we kenden ze niet eens!( nu wel! )Met John hebben we prachtige wandelingen gemaakt door de bossen en de volgende dag een dag wezen kayak-en, een hele belevenis, want dat hadden wij nog nooit gedaan. Het was super maar of ik het nog eens zal gaan doen?
Onderweg van Vancouver naar Powell River


Wachten bij Saltery Bay voor de ferry naar Earls Cove








kleine haven in Lund

Prachtig vogeltje!

Beer!!!

En wij stonden gelukkig aan de overkant!


Mysterieus

Wat een uitzicht!






En dan rijd je onderweg door heel ander landschap

Mount Robson


Spiegels

Bever!

Elk


En de volgende dag was het stralend weer

Met besneeuwde bergtoppen






En koud dat het was...





De 3 sisters bij Canmore op weg naar Calgary
Liefs, Ineke

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie reis, en prachtige foto's gemaakt.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O... de bergen en de sneeuw ... heerlijk :o))
    Kom nog terug om je verhaal erbij te lezen hoor ;o)
    Terug van mijn avonddienst ... ga ik toch maar naar mn bedje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig land! Dit allemaal zien, is echt genieten!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, Ineke.....je nam me met je foto's weer even terug naar onze Canada reis vorig jaar. Wat is het toch jammer dat je die prachtige uitzichten altijd weer achter je moet laten hè? Op sommige plekken zou ik eindeloos willen blijven! Jullie hadden gelukkig ook het geluk om een beer te zien, dat blijft bijzonder vindt je niet? Ik heb weer genoten van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door de drukte hier in huis heb ik wat achterstand in blogs lezen, maar ik heb er nu even de tijd voor genomen om eens uitgebreid te genieten van de foto's van jullie prachtige reis. Wat indrukwekkend! Vooral de foto's van de natuur van Canada vind ik supermooi...
    die wijdsheid en die uitzichten, het vlakke water en de enorme bergen, en natuurlijk die (bijna-)ontmoetingen met de wilde dieren! Wat een geweldige herinneringen zul je daar voor altijd aan hebben, Ineke. En nu lekker nagenieten tijdens de dagelijkse beslommeringen.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's van een heel mooi land. Die ongerepte natuur prachtig. Wat zal dat een aparte ervaring geweest zijn om daar te zijn. Fijne avond en groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende foto's!! De Canadese meren zijn zó móói.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig, wat een weidsheid en natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een geweldige reis gemaakt hoor. Heerlijk om even met je mee te kijken.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtomgeving is het daar. Doet me ook wel aan hier denken. Prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het daar prachtig ! ! ! Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastisch hè Ineke?! Ik denk dat we zo'n beetje de zelfde route hebben gereden. Alleen Lund hebben wij overgeslagen en Powel River hebben we gebruikt om even bij te komen van Vancouver Island. Het was prachtig weer, we stonden aan het strand en hebben daar lekker even geluierd. Leuk om jouw verhaal ook te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*