Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 24 oktober 2015

Terug van...(laatste deel)

Canada en Las Vegas

Nu dan het laatste bericht en foto's van onze vakantie, de laatste 10 dagen hebben we doorgebracht met een neef en zijn vrouw van DH. Toen we terug kwamen van Jasper en Hinton, hebben we eerst een paar dagen in Calgary bij hun gelogeerd, waarna we met vliegtuig naar Las Vegas zijn gevlogen. Daar hebben we 5 dagen rondgetoerd en gelopen, wat wel heel leuk was, maar ontzettend warm. Temperaturen van 38-40 graden Celsius en dan van de warmte naar air conditioning en weer terug, heeft niet zo goed gedaan voor onze gezondheid. De laatste dagen hadden wij allebei last van keelpijn, verkoudheid. Aankomst Las Vegas, the strip, Hoover Dam en Valley of Fire





























































Het zijn wel heel veel foto's en er zijn er nog veel meer, maar ik laat het maar hierbij.
Hoop dat ik jullie niet mee verveel
                                           Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Je hebt mij niet verveelt hoor. Wat een mooie foto's. En wat een conrtast tussen de drukke stad en de natuur. Je hebt een mooie herinnering. Fijne zondag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verveel? Integendeel!

    Leuk, dat je zoveel van jullie fantastische reis hebt gedeeld; dankjewel. Zo zien wij ook nog 's wat....en allemaal vanuit de luie stoel :>)
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige en herkenbare foto's Ineke. Wij waren er ook in juni en inderdaad weer lekker warm daar. Dat is wel even schakelen als je uit het koelere Canada komt. Mooie reis hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's leuk dat je ons mee neemt in jou avontuur ;)
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij vervelen die foto's niet hoor. Heerlijk om over Canada te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat indrukwekkend allemaal. Het lijken wel foto's van een wereldreis.Het verveelt mij ook niet hoor. Knap dat jullie dat zo vol hielden met die warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee joh, je verveelt mij er niet mee hoor. Ik vind zulke foto's altijd prachtig, vooral de natuurfoto's. Wat een voorrecht om dat allemaal te mogen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zulke mooie foto's verveel je me nooit! Heel indrukwekkend allemaal, en wat een geweldige herinneringen zullen jullie hier aan hebben (maar die temperatuur, dat lijkt me bijna niet te doen...). Mooi plafonnetje ook op die ene foto...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie reis had je, geweldig.... ben er stil van....
    Zo lief dat we mee mogen genieten, dank je wel hoor.....
    Herfstige groetjes van huis tot huis, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee zulke mooie foto's vervelen ons niet hoor! Supermooi die foto's. Het moet echt wel een supermooie reis geweest zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee, daar verveel je niemand mee, denk ik zo! Wat een prachtige reis, wat heb je mooie dingen gezien en gefotografeerd!
    Maar ik val ook op die twee vogelverschrikkers, wat een leukerds!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*