Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 1 november 2015

Omschakelen

Waar slaat het "kopje" van dit blogverhaal nu weer op Afbeeldingsresultaat voor kleine emoticons
Oké, als je de laatste weken mijn blog hebt gevolgd, dan kan je het wel begrijpen...
Begin september gingen DH en ik voor 1 maand naar Canada op vakantie, familiebezoek, maar ook een rondreisje uitgestippeld. Natuurlijk gingen er lapjes mee, gestempelde hexagonnen. Stempel speciaal daarvoor aangeschaft. En wat heb ik gedaan? Niets, helemaal niets aan handwerken, gewoon omdat wij zo heerlijk hebben genoten van gezelschap van familie, maar ook met z'n 2-en zoveel gezien en gereisd, zodat ik 's avonds totaal geen zin had met lapjes bezig te zijn.
De afgelopen weken druk geweest met foto's uitzoeken, plaatsen op blog en facebook (nog mee bezig), dat ik ook toen nog geen ene naald en draad opgepakt heb Afbeeldingsresultaat voor kleine emoticons

Van de week was weer zover dat ik een afspraak had met vriendin voor een ochtend freubelen, mezelf maar even ferm toegesproken en ja hoor, blokje klaar van mijn kleine project van Lori Smith.
Maar... misschien ga ik de 4 kleine rondjes vervangen, vind ze niet zo mooi uitkomen op de bloemen.








Ook het maand-quiltje, BOM  van Ellen heb ik afgekregen, al was het wel op het nippertje Afbeeldingsresultaat voor kleine emoticons



Twee weken geleden, was dus nog maar net 2 weken terug van vakantie, viel ik alweer in de prijzen, Nathalie had een give away . Ik was 1 van de gelukkige en er zat zo'n mooi kaartje erbij met een prachtige bloemetje van hexagon.
En als laatste, tijdens de vakantie ben ik geen één quiltwinkel binnen geweest, wel in Fabricland, waar je van alles kunt kopen op naai-gebied, daar kocht ik wat lapjes, voor de "heb" 


Liefs, Ineke

18 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een mooi blokje hoor, en de hartjes zijn toch prima. Heerlijk zo'n lange vakantie, zoveel dagen heb ik niet. Leuk maandquiltje weer en mooie lapjes.

    Liefs Ria 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blokje is best mooi, en leuk een prijsje te winnen.
    Zo een fijne vakantie, gehad , de hele winter zijn de lapjes er nog hoor.
    Goede nieuwe week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bloemenrondjes zijn net raampjes waar een blauw takje met blaadjes door te zien zijn :o)
    Het geeft wel wat 'leven' aan je bloemen :o) ( vind ik ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je omschakeling is wel heel erg goed gelukt...... Mooi blokje en wel heel lief Novembertje.....
    Wel af en toe nog even reisnagenieten hoor!
    Steekjesgroetjes van huis tot huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je een prijsje hebt gewonnen en alweer wat af gekregen, mooi blok. Joh dat komt wel goed hoor.Kan me voorstellen bij je reisverslag dat quilten even niet aan bod kwam. Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat je geen quiltwinkels hebt bezocht en je slag slaan. Zo veel meer keuze daar. Maar je hebt vast nog genoeg voorraad liggen! Mooi blok en ik denk dat je gelijk hebt vwb de rondjes! Je november quiltje is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, je bent toch weer goed bezig. Lief blokje van Lori Smith, er ligt bij mij ook zoeken te wachten, misschien wel hetzelfde patroon als het jouwe. Ik vind je hartjes best leuk, en je maandblokje is ook een schatje, en precies op tijd klaar. Mooie giveaway ook. En wat jammer, geen quiltwinkel bezocht in Canada, maar als je het niet gemist hebt, is het niet erg.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zoveel waad , dat je deze mooie herinneringen nu hebt en niet zichtbaar in lapjes, maar in je hoofd en op foto's. Geniet nog lekker na en nu het hier winter gaat worden, kun je weer volop aan de lapjes. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik zo'n reis maakte als die van jullie, dan zou ik ook niet aan lapjes denken. Veel te veel te zien en beleven en alles is daar zo ontzettend mooi. Trouwens, het is volop herfst en de winter komt eraan... tijd genoeg om met lapjes in de weer te zijn!
    Ik heb de cirkels op de bloemen eens goed bekeken en inderdaad, het motief is denk ik iets te 'grof'. Vervang er anders eerst 1 en kijk hoe het resultaat is. Veel plezier met alles!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed dat je de draad weer hebt opgepakt! Ik kan me voorstellen dat je tijdens zo'n reis zoveel indrukken opdoet, dat je geen zin hebt om je met iets anders bezig te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk blok. Je miniquiltje ziet er ook erg mooi uit. Fijn om samen wat te knutselen. Dat kan soms net even een duwtje geven

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan het me helemaal voorstellen, dat je tijdens jullie prachtige reis totaal niet aan lapjes hebt gedacht! Maar ik zie, dat het weer helemaal terug gaat komen, want je hebt een schat van een maandquiltje gemaakt en ook het Lori Smith-blokje is prachtig geworden. Gefeliciteerd met je mooie prijs (ik heb ook een pakketje van Nathalie gewonnen, en ben er helemaal mee in mijn sas).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabricland is denk ik typisch Canadees. Heel veel te koop, maar qua stoffen vind ik t niet bijzonder. Maar als je iets van naalden , liniaal e.d. nodig hebt is de keuze reuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan het me helemaal voorstellen. Zelf ben ik net terug uit de US en heb ook van die opstartproblemen. Ook ik ben in die week geen éėn quiltwinkel binnengestapt maar wel een stoffenwalhalla om U tegen te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik voel helemaal met je mee, ik had ook de hexagonnen mee op reis en ook helemaal niks ermee gedaan :) Wat een leuk november quiltje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We kopen altijd lapjes voor "de heb" is het niet?
    Maar november hangt, net op tijd, en het ziet er leuk uit.
    Die kleine hartjes op de bloemen... valt inderdaad een beetje weg.
    Misschien de moed opbrengen om een ander kleurtje te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk geweest zo te lezen je vakantie, echt helemaal los van wat anders thuis er helemaal bij hoort. Mooi blok en leuk je november quiltje!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je novemberquiltje is heel mooi, en wie kan er mooie stofjes laten liggen, ik niet hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*