Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 8 november 2015

Update

Even een updatje, paar foto's.
Vorige blog had ik een blok geplaatst, waar ik niet blij was met de rondjes in de bloemetjes, die heb ik nu een lichte (bijna effen) gegeven.
Zo was het

Zo is het nu geworden

Vandaag blokje 7 gemaakt, was erg leuk om te doen, heb de smaak te pakken. *Ü*
Slechte kleur, in de avonduren gauw foto gemaakt, zodat ik het hier kan plaatsen


En dit zijn ze alle 7 tot nu toe. Nog 5 te gaan
Liefs, Ineke

14 opmerkingen:

  1. Ja die verandering pakt goed uit. Ik vind het ook mooier. Zo alle blokken bij elkaar geeft een mooi beeld en nog maar 5 te gaan. Makkie haha. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blokken. Het is een goed idee van je geweest om de bloemhartjes te veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die effen hartjes is mooier, ze spreken meer. Mooie blokken al hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die effen hartjes is mooier, ze spreken meer. Mooie blokken al hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschil kan zo'n ander hartje maken! Echt veel mooier en sprekender nu! Mooi geheel al je blokken bij elkaar, lijkt me heel leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch een goede keus gemaakt, de lichte hartjes zijn toch mooier.
    Je applicatie blokjes zijn heel mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die blokken worden heel mooi zeg, succes ermee..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb over je vakantie gelezen: fantastisch! Wat een ervaringen heb je opgedaan. En goed dat je eerst al die foto's en indrukken verwerkt hebt, kun je je nu weer vol overgave op je mooie blokken storten! Het wordt een prachtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb over je vakantie gelezen: fantastisch! Wat een ervaringen heb je opgedaan. En goed dat je eerst al die foto's en indrukken verwerkt hebt, kun je je nu weer vol overgave op je mooie blokken storten! Het wordt een prachtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zó mooi, die blokjes. De effen rondjes komen inderdaad beter tot hun recht, goeie keus hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een verschil de even kleur rondjes, goed dat je ze veranderd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je berichtje.
    Het gaat een mooie quilt worden, maar het lijkt me niet eenvoudig!
    Nog veel succes.
    Groetjes,
    Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal dat een mooi quilt worden
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie verandering wat een gezellige blokken!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*