Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 5 december 2015

Handwerken

Deze week maar even een kort berichtje.
Maand december is ingegaan, dit is mijn quiltje geworden, het hangt weer leuk in het huisje.
Ben een paar avonden bezig geweest met mijn 9e blok, maar niet helemaal af gekregen. Ga er straks weer mee verder.
Alles nog even vastnaaien
  Fijne pakjesavond iedereen.
                                                                         
                                    Liefs, Ineke

13 opmerkingen:

  1. Weer een schattig maandblokje en blok 9 is ook een plaatje
    Fijn weekend Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig december huisje. Blok 9 ziet er zeer veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is je decemberblokje weer geworden! Vee plezier met je andere quiltproject

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je decemberhuisje en je blok word prachtig zeg.
    Jij ook fijne Sinterklaas avond Ineke...................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat je een gezellig avond hebt gehad gisteren.
    Fijn dat december ook klaar is, je bent nog op tijd hè?
    Nu lekker gaan naaien aan het blok met boom en vogeltjes. Ziet er nu al leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk huisje en succes met je blok. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ineke, wat leuk zo'n huisje met iedere maand een ander quiltje. Je blokken zijn ook prachtig, dat wordt een geweldige quilt. Las net ook dat jij ook een beetje last hebt van dat vermaledijde FB. Dat gaat zo lekker snel even tussendoor hè en ja dan schiet de blog er nog wel eens bij in. Ik probeer nu ook weer een beetje bij te blijven op de blog. Leuk datje ook op mijn blog kijkt. En langzaam? Nou, ik ga ook niet snel hoor maar ik heb er wel heel veel plezier in en daar haat het tenslotte om toch? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blok met die vogeltjes in de boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen dat je mij volgt.... zie dat jij ook heel leuke dingen maakt... dat is juist zo leuk van bloggen... en het werkt zo aanstekelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel een late reactie...
    Wat een lief maandquiltje en mooi blok met vogel!
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*