Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 20 december 2015

Zou het dan toch?

Oké, ben het met mezelf eens, zo groot is het quiltje niet, dus moet ik het wel af krijgen nu in 2015. Vooral met het vooruitzicht van dinsdagavond tot zondagavond vrij te zijn! Dus duik ik in de vrije uurtjes tussen de lapjes en stofjes zodat ik blokje 11 en 12 af kan maken.

 Want....(tromgeroffel)...tadaaaa, hier is blokje numero 10







Hier allen bij elkaar!



En weet je, ik heb dit tussen het overwerken en ieder vrij uurtje gedaan. Want vorige week zondag en vandaag (zondag) extra gewerkt + veel extra werkjes thuis, dus ben ik best blij ondanks dat ik er 2 weken mee bezig ben geweest.

Ook het kleine quiltje voor januari is af, maar dat zien jullie in het nieuwe jaar. Ik moet de maanden februari en maart ook nog maken, dan heb ik het hele jaar af. Het zijn zulke leuke werkjes om te maken, dank je wel Ellen voor al deze leuke maand-patroontjes!

Fijne gezellige kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2016


Liefs, Ineke

24 opmerkingen:

  1. Wat zijn je blokken mooi! Gezellige kerstdagen gewenst! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige blokken, erg mooi. Hele fijne kerstdagen gewenst

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken en je legt de lat hoog. Succes met blokjes 11 en 12. Fijne dagen groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, je blokken! Fijne dagen ook voor jou, Ineke, en alle goeds voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blokken! En oor jou hele fijne feestdagen en een kreatief 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat gaat je vast lukken! fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blokken zijn mooi. Heerlijk dat je wat vrije dagen hebt, zodat je er aan kunt doorwerken.
    Heel fijne feestdagen gewenst!
    Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is prachtig aan het worden, zo met al je mooie blokken bij elkaar, en ik vind, dat je dat best snel gedaan hebt in deze drukke maand!
    Jij en je gezin ook heel gezellige Kerstdagen en een mooi, gezond en creatief 2016 gewenst!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt dit super leuk, en het lukt je vast wel om hem in dit jaar nog klaar te krijgen. Veel succes, en gezellige dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk he, even een paar dagen vrij !
    Succes met de laatste twee !
    Fijne dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie blokken en wat zul je genieten van die vrije tijd, maar ja, daar heb je ook extra voor gewerkt. Ik dank je voor je gezellige blogjes en wens jou en je geliefden fijne kerstdagen en een heel goed 2016. Lieve groet van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pffff ,dit jaar nog een quilt afmaken, ik wens je veel succes .je blokken zien er in ieder geval prachtig uit.!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige blokken, smaakvol van kleur. Ook fijne dagen en een creatief 2016 gewenst.
    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie quilt wordt het toch Ineke! En des te fijner als je na veel werk de tijd hebt om heerlijk met lapjes te spelen! Hele fijne feestdagen voor jou en je gezin en tot blogs in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat wordt nog even blokken met die blokken. Het gaat je vast lukken. Ze zijn prachtig. Ik wens je fijne rustige kerstdagen en een creatief en gezellig 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie blokken Ineke, voor jou ook fijne feestdagen en een geweldig nieuwjaar.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn dat toch een enige blokken. Je bent er bijna!
    Jij ook hele fijne kerstdagen en een goed en gezegend 2016!!
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat wordt een heel mooi quiltje fijne feestdagen.
    Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je lekker veel tijd hebt om het quiltje af te maken.
    Ziet er beeldig uit.
    Ik wens je gezellige (en rustige) kerstdagen en een leuke jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je bent heel goed bezig met je quilt hoor, petje af voor jou. En dan nu met wat vrije dagen komt het vast wel in orde bij jou. Alvast hele gezellige kerstdagen............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie blokken zo bij elkaar, wens ook jou hele fijne feestdagen!
    lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor jou en je dierbaren ook fijne kerstdagen en een Goed 2016 !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Ineke, ook voor jou en de jouwen heel fijne kerstdagen gewenst en complimenten met de prachtige blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Ineke, ook voor jou en de jouwen heel fijne kerstdagen gewenst en complimenten met de prachtige blokken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*