Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 23 januari 2016

Even rust

Afbeeldingsresultaat voor emoticons moeLieve lezeressen van mijn blog, op het forum van quilters van Facebook heb ik het even kort vermeld, dat ik momenteel niet of nauwelijks ga reageren op blogs die ik volg, maar ook mijn blog ga ik even links laten liggen. Teveel piekermomenten en geen rust, constant malen.  Dan kan ik even beter afstand nemen van blogs en meer gaan ontspannen met handwerken, is veel beter. En ik wil weer iets aan sporten doen  Het komt allemaal vast wel weer goed hoor, daar twijfel ik ook niet aan.



Even een foto laten zien van een prachtige sprei die mijn zusje ooit heeft gehaakt, vandaag was ik even bij haar op bezoek.







Liefs, Ineke

26 opmerkingen:

  1. Lieve Ien ,
    luister goed naar je lijf en hoofd, als het nodig is om afstand te nemen en dat je rust brengt.
    Zal je missen, maar zie of hoor je wel weer. Liefs ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker even rust, wandelen en uitwaaien misschien
    Je bent altijd zo trouw op mijn blog.
    Neem je rust, wij blijven er wel.
    Groetnis en liefs Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem je tijd Ineke. Bloggen moet iets toevoegen en geen verplichting zijn. Probeer te genieten van alle andere mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rustig aan, Ineke! En geniet maar lekker van al het moois dat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allle goeds voor je gewenst hoor !
    Ineke ik wens je rust en dat je plezier met je handwerken je (weer) blij maakt.:0))!
    Liefs,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neem de tijd om rustig alles op een rijtje te zetten, geniet van de mooie dingen om je heen. En, ja mijn ontwerpwand is van dat inpakspul.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gezondheid gaat voor neem de tijd ga leuke dingen doen die je afleiden neem niet teveel hooi op je vork probeer te genieten zodat er weer meer rust in dat kopje komt veel sterkte en wij wachten rustig af tot je weer in blog land terug keert.
    Lieve groetje Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon de boel de boel laten en doen waar je jezelf het beste bij voelt, dan komt het allemaal wel weer goed :o)
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar, even pas op de plaats.

    Liefs Ria;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ga lekker genieten en we zien je vanzelf wel weer terug.
    Heel veel plezier in wat je ook maar doet.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De sprei is zeker prachtig en goed dat je even rust neemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal goed toch? Doen wat nodig is en wat je hart je ingeeft. Wij lopen hier niet weg ;o) Neem de tijd voor jezelf en ik hoop dat het je rust en ruimte mag brengen! Lieve groet... en sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Neem maar goed de tijd voor jezelf, Ineke. Al het andere, en vooral blogs en Facebook, is slechts bijzaak.
    Sterkte en pas weer iets laten zien/horen, wanneer jij daaar aan toe bent.
    Liefs van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed at je naar jezelf luisterd. Het is van groot belang om je niet opgejaagd te voelen.
    Liefs Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige sprei!
    Luister goed naar jezelf, wees niet te hard voor jezelf en uiteindelijk komt het allemaal goed :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel verstandig hoor Ineke! Neem goed de tijd en bewaak je grenzen maar. Dat bloggen is nu niet belangrijk. Ik hoop dat je de rust in je hoofd terugvindt en geniet maar lekker van de dingen die je nu leuk vindt. Sterkte en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je veel goeds toe en neem lekker je tijd om alleen leuke dingen te doen.
    's Ochtends wandelen schijnt ook goed te zijn voor zowel lichaam als geest.
    Als je in mijn buurt zou wonen (Oegstgeest) ging ik met je mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Duik maar lekker in de lappenmand Ineke. Lekker ontspannen dan komt alles weer goed. Vergeet ook niet af en toe een lekker wandeling te maken, heel goed voor het gepieker.
    Dank je voor je reactie op mijn blog over Terra.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Even de tijd nemen voor iets anders kan heel bevrijdend werken.
    Een vriendin van mij zei het laatst nog toen ik zei ik kan geen steek zetten... meis het moet allemaal niet... als je er klaar voor bent komt het vanzelf weer naar je toe... ik ging handwerken met tegenzin en voelde de druk dat ik moest presteren... heb het nu losgelaten en verhip... heb weer een draad en naald in handen.
    Lieverd hoop dat je de rust vind wat je zoekt.
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Verstandig Ineke, het doet je vast goed.
    Prachtige sprei laat je nog snel even zien.
    Tot over een poosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Neem de tijd meid, doe waar je zin in hebt. Multimedia is maar bijzaak.

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik sluit me bij alle voorgangers aan: denk aan jezelf. Je bent de enige die dat kan. Wij staan om je heen en achter je.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*