Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 17 januari 2016

Niet 1 maar 2

Gisteren op Facebook bij het Forum van Quilters had ik 1 foto geplaatst van een lief klein quiltje die ik bij Wietske had gekocht als patroon voor redwork. Overstelpt door reacties en like's, zo leuk!!! Maar...het was nog niet helemaal af! En nu wel, beter nog, zelfs het maand-quiltje voor de maand februari ligt alweer klaar voor vanaf de 1e in het huisje te hangen. Voor een foto daarvan, nog even wachten tot dan ;-)
Maar deze krijgen jullie nu wel te zien, leuk hé?

Liefs, Ineke


16 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een super leuk redworkje. Ben benieuwd naar je maandquiltje voor februari

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden, past allemaal bij elkaar.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden, past allemaal bij elkaar.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk geworden.
    groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, hij is echt zo mooi geworden!!!
    Voor ons ook zo leuk om te zien. Ontwerpje van Herman en Suus, gemaakt door onze eigen Suus, wat wil je nog meer.
    Ik ben er trots op en jij ook…
    Hartstikke lief dat je het laat zien.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig quiltje!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schatje van een winterquiltje, Ineke, en heel erg mooi gemaakt! Komt heel goed uit, nu het toch nog een beetje winter aan het worden is.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een lief klein quiltje en zo passend bij het winterweer. Alleen zullen we het wel van de sneeuwpop binnen moeten hebben, want buiten blijft het een klein laagje.Bedankt voor je lieve reactie. Met mijn moeder gaat het naar omstandigheden redelijk, we blijven positief. Fijne dag en groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig is die!! Ook je laatste plaatje met die spreuk vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sneeuwpop stitchery!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig quiltje geworden. Redwork blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk quiltje, mooi gemaakt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk quiltje, mooi gemaakt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*