Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 10 januari 2016

S*T*O*P

Zover ben ik vandaag gekomen
Zo was het gisteren 
Hohoho (ik lijk de kerstman wel, die allang weer weg is) , maar ik trap nu even op mijn rem ;-), want degene die mijn post gisteren hebben gelezen op het Prikbord voor quilters op Facebook, begrijpen het misschien? Ik was gisteren begonnen met het kleine maand-quiltje voor het huisje, maar ik was niet vooruit te branden!!! Vandaag maar vol goede moed er weer aan begonnen, maar alles weer los moeten tornen, het zat helemaal verkeerd. Voel me nog niet helemaal toppie, dus ga ik maar zo even quilten op de bank voor de TV

En van de week ben ik 2 dagen bezig geweest op mijn stofjes uit te zoeken, want alle kleuren lagen maar door elkaar en ik wist gewoon niet meer wat ik had. Maar uiteindelijk 6 bakken met netjes georganiseerde kleurtjes/stapeltjes, zodat ik nu bijna blindelings iets kan samenstellen voor een volgende project. De rest van de kamer ga ik van de week opruimen, tenminste, dat is wel de planning *Ü*



Dit is het voor nu, dus weinig handwerken, wie weet volgende keer beter

Liefs, Ineke

20 opmerkingen:

  1. Dat zijn de januarikriebels, heel herkenbaar. Groetjes van joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn de januarikriebels, heel herkenbaar. Groetjes van joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh jee ja dan is het beste even op de rem, en dan weer vol goede moed verder.Hoop dat je snel weer beter voelt (gaat de rest ook vaak beter). Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch knap dat je alles al uitgezocht hebt.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, dat is een bekend gevoel. N
    Eerdaags krijg je inspiratie en ga je als een speer. Tot die tijd: sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap zo alles mooi in bakjes op kleur.
    Is ook wel fijn even rust op de bank en door pitten.
    Goede nieuwe week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Opruimen van de lapjes is ook best leuk. Zie je weer eens wat je hebt en nu is alles overzichtelijk.
    Sterkte met de rest van het opruimen.
    Daarna lekker weer verder met waar het fout ging. Komt best goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is de tijd van het jaar en we krijgen ander weer, gewoon even pas op de plaats en moed houden.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede voorbereiding is het halve werk en... ik vind dit een van de leukste van een nieuwe quilt hihi!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Af en toe even de blik op wat anders en gas terug nemen. Dat werkt meestal heel goed. Zeker als je nu kunt kijken naar de mooi gesorteerde lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zulke dagen/weken hebben we allemaal wel eens. Soms lijkt het, op dagen dat ik grootse plannen heb, dat ik juist niets doe en als ik dan denk "ik zie wel wat ik ga doen en hoe het gaat", alles ineens wel lukt.
    Je maandquiltje wordt in ieder geval leuk en het is nog niet eens half januari, dus dat komt wel af voor februari en gesorteerde lapjes is ook fijn, dan kun je inderdaad pakken als je iets (nieuws) wilt gaan maken.
    Succes met alles! :o)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij is dat voor de meeste quilters wel herkenbaar! Komt allemaal goed. Je hebt in ieder geval orde aangebracht in je lapjes. De rest komt van zelf. Doe maar lekker rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gewoon even rust nemen en kalm aan doen, dan komt het vanzelf wel weer goed met het quilten. Je begint in ieder geval heerlijk opgeruimd aan 2016!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt al hele goede raad door bovenstaande quilsters gekregen en ik sluit me daarbij aan. Kalmpjes aan. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei....als ik zo naar je keurige bakken kijk dan weet ik wel wat er bij mij ook nodig moet gebeuren......
    Geeft vast wel weer voldoening als alles er weer keurig bijligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt mooie stofjes liggen. Maar doe even lekker rustig aan en dan komt dat wel weer goed.
    'Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alles komt vast weer goed, dat vind ik ook. En mooi, al die bakken met stofjes, zo komt de inspiratie vast weer terug!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geweldig dat je alles zo geordend hebt. Ziet er goed uit. En soms even gas terug is ook helemaal niet erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt nog best wat tijd vóór het februari is, dus komt dat quiltje wel klaar hoor. Rustig aan! Ja, dat moet regelmatig gebeuren hè, dat uitzoeken van lapjes. Oh, wat neemt dat altijd veel tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je lapjes zo keurig opgeruimd en op kleur, geweldig toch.
    Vast een hele klus geweest. Komt vast nog goed met je maandquiltje...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*