Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

vrijdag 26 februari 2016

AF en maand-quiltje februari

Ben blij dat eindelijk deze quilt af is, zo lang was de top af en in mei 2013 begonnen met door quilten. Alleen...op een gegeven moment komt het ergens te liggen en vergeten oh oh...
Dus gisteren deze quilt maar helemaal af gemaakt, bies eromheen en vandaag gewacht totdat het zonnetje een klein beetje door kwam en buiten op de foto gezet! Hier is die dan...en gaat naar iemand in de familie !



Kom er achter dat ik het maand quiltje van februari hier nog niet heb geplaatst, dus gauw nog even in dit blogje laten zien!


Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

  1. Altijd een fijn gevoel als er weer een werkstuk dat er al lang ligt klaar is.
    En je maakt een familielid blij, leuk toch?
    Maandquiltje voor februari is ook leuk, en het kan nog net een paar dagen hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke quilt, fijn dat hij nu af is. Helemaal op tijd voor Pasen, en deiege die hem krijgt zal er vast blij mee zijn.
    Schattig maandkuiltje, nog net op tijd om even te mogen hangen.
    Prettig weekend, liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kleine quiltje hangt al vanaf 1 februari, was het alleen vergeten hier op mijn blog te plaatsen.

      Verwijderen
  3. Hij is heel leuk die kippies zo leuk...
    Fijn he als je iets af hebt, ..ken je zo le,kker dromen wat je nu gaat doen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk is jouw 'affo' geeft altijd zo'n lekker voldaan gevoel hè, en dan aan iet nieuws? (of ligt er bij jou ook nog een stapel 'to do'?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een mooie affo. Daar wordt iemand heel blij mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, je mooiste werkjes gaan altijd weg, maar er us dan altijd iemand blij mee, en daar doe je het voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat quiltje mooi doorgepit!! Goed dat je het afgemaakt hebt, zo zonde als zoiets blijft liggen. Maar zo gaat het nou eenmaal af en toe.
    Je maandquiltje is ook weer leuk. Hangt bij mij ook.
    Heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig geweest, zou ook wel zo'n flow kunnen gebruiken... al het handwerk ligt weer stil...
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n AFFO! Zeker als je er iemand blij mee kunt maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed bezig quilt af en mooi geworden. Ruimt op in je hoofd en is er weer plaats voor andere dingen. Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie affo, en je maandquiltje vind ik super wanneer het maart quiltje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi februari quiltje en wat een leuk cadeau dat kippenquiltje! Extra leuk nu Pasen niet ver meer weg is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk als er weer iets af is, he?!
    Fijn om terug te zijn in blogland en ook jouw avonturen weer te kunnen lezen!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke quilt is dat geworden.Toch een heerlijk gevoel dat het nog af is en iemand van de familie weer heel blij gemaakt.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk een Affo hij is LEUK. Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker weer iets af te hebben en je maandquiltjes zijn erg leuk................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*