Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

maandag 15 februari 2016

Handwerkbeurs en 1 mandje

Donderdag 11 februari, de dag dat onze jongste zoon alweer 22 jaar is geworden, was de enige mogelijkheid om naar de Handwerkbeurs in Zwolle te gaan. D.H. was zo lief om me daar af te zetten en zou me in de loop van de middag weer ophalen.
Simone van Soed Idee was erg druk!
Allereerst overal rustig gekeken en gesproken met diverse dames van quiltwinkels, maar ook even met een mevrouw gesproken over kantklossen. Ze geeft lessen in Zwolle, heb er wel zin in, maar toch moet ik even een paar jaar wachten voordat ik hier een cursus in ga volgen. Daarna wat aankopen gedaan, wat natuurlijk altijd weer zin geeft om meteen weer lapjes te gaan aaien ;-)

Ook bij Atelier Bep was er bijna geen doorkomen aan
Van Wieke "Bossche Quilts&Meer"kreeg ik een heel hartelijke begroeting, zo leuk!


Deze mevrouw had prachtige stoffen en ze had er een leuke rok en blouse van gemaakt. Afrikaanse printen. Naast haar spullen hingen ook leuke zelfgemaakte tassen, gemaakt door een andere dame waarmee ik een heel leuk gesprek had.


Zaterdag lukte het mij nog het eerste blok van de Moda mandjes af te krijgen, heb de foto al geplaatst op Facebook, waar ik veel reacties heb gehad. Oké, zal nogmaals de foto hier plaatsen, ben er best trots op dat het zo mooi is geworden *Ü*
Dit is het voor deze week.
Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

  1. Ik kon helaas dit jaar niet, maar geniet nu maar van alle foto's die her en der verschijnen op de blogs. En je mandje is een pláátje!!!
    Kantklossen: Leuk! Heb er ook veel te weinig tijd voor. Je kan niet alles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel dat ik even mocht meegenieten van de beurs. Vorig jaar ben ik er geweest, maar het is een hele rit op één dag vanuit Schiedam. Wij wachten maar weer op de beurs in "De Broodfabriek", die is kleiner, maar voor ons makkelijker te bereiken.
    Leuk dat je misschien gaat kantklossen, mijn oude handwerkliefde. Gisteren heb ik toevallig de tientallen boeken ervan op een andere plaats weggeborgen, ik kan ze nog niet wegdoen, al zal ik er wel nooit meer mee verdergaan. Het is zo tijdrovend, toen combineerde ik het met breien, maar met quilten is dat moeilijker. Maar ik heb het 20 jaar met veel plezier gedaan.
    Je mand is heel mooi, ik ben benieuwd naar je volgende manden. Vooral deze is zo herkenbaar, net zoals je de Dear Jane blokjes gelijk herkent als je ze ziet.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog met je dochter !
    Leuk dat je toch nog naar de beurs kon :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je dochter.
    Heerlijk die handwerkbeurs.
    Had wel een kaartje, maar ben ziek, helaas. Volgend jaar beter dan maar, leuk dus effe bij je mee te kijken......
    Liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter.
    Heerlijk die handwerkbeurs.
    Had wel een kaartje, maar ben ziek, helaas. Volgend jaar beter dan maar, leuk dus effe bij je mee te kijken......
    Liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was er ook donderdag... Leuk nieuw blok heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik was er donderdag ook. Vond het reuzegezellig. Heb ook het e.e.a.gekocht. Vind dit altijd een gezellige beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk verslagje van de beurs, helaas was hier dit jaar geen tijd voor, en je manje is prachtig eworden

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief mandje! En ja, die handwerkbeurs is altijd smullen, en zo leuk om anderen te ontmoeten. Ik was er vrijdag.
    Groet, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je zo ver weg woont, is het gewoon heerlijk om zoveel over de beurs te lezen en foto's te zien. Dank je wel. Wat is je mandje mooi geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi verslag van de beurs, en nog hartelijk Gefeliciteerd met je jarige dochter.
    Wat is jou mandje mooi geworden, bijna word ik ietsje jaloers.)
    Ik ben nu met het 2 de blokje begonnen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mandjesblok is prachtig geworden! Leuk is dat appliqueren hè?
    Ziet er gezellig uit op de beurs, maar druk. Goed voor de omzet natuurlijk, maar als bezoeker is het soms in de rij staan. Bij atelier Bep is het altijd zo druk, daar heb ik nog nooit even kunnen kijken.
    Heb je nog leuke aankopen gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker een blok om trots op te zijn! Nog gefeliciteerd met je dochter. Fijn dat je toch tijd kon vrijmaken voor de beurs. Altijd gezellig om weer heel veel gelijkgestemde zielen te ontmoeten he? En dan alle inspiratie die je opdoet...... Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoor van alle kanten dat het geweldig was in Zwolle, óók geweldig druk! Leuk, die onverwachte gesprekken met anderen.
    Je blok vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je blok is erg mooi ! Ja het was weer een gezellige boel in Zwolle, ik was er vrijdag en zit weer vol ideetjes.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig ook in Zwolle geweest, inspirerend he? Mooi mandje hoor! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi je mandjesblok en leuk je verslag van de handwerkbeurs!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*