Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 7 februari 2016

Mandjes

Dank jullie allen voor de lieve reacties op mijn vorige blog!
Ben weer terug, even pauze genomen van een paar weken, ben nog niet helemaal fit, maar ga gewoon door, hopelijk gaat het dan ook over. Probeer meer te handwerken en maak zo nu en dan een lekker wandeling.
Twee weken terug hadden we met de groep van de Pinksterbloem een workshop dubbelzijdig paper piecing, vond het een ware uitdaging, uiteindelijk is het gelukt. Volgende keer, als ik weer zoiets maak, kies ik stof met een klein printje of effen kleur, want de print viel helemaal weg.







Gisteren begonnen met mandjes -quilt,  groep gestart door Jeannet op Facebook met een speciale pagina ervoor. Het heet Moda mandjes-quilt.
Gespeld, klaar om vastgemaakt te worden

3 van de 5 mandjes

Zo ik ga weer wat steekjes zetten, tot de volgende keer


Liefs, Ineke

19 opmerkingen:

  1. Ik vind je hart echt leuk vooral ook met de kerstman en mandjes... ja altijd leuk!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je jezelf weer hebt opgepakt, maar overtref het niet. Wat een lief mandje.zorg voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je jezelf weer hebt opgepakt, maar overtref het niet. Wat een lief mandje.zorg voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf op jezelf letten hè. Fijn dat het beter gaat.
    Lieve groeten, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het beter gaat. De mandjes worden super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat je er weer bent! En hoe!! Wat een leuke mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooi hart en een prachtig mandje met bloemen,..ik zou ook aan de mandjes beginnen maar heb nog het 1 en ander dat ik ook graag af wil:)je kent het wel , maar misschien ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed te leen dat het iets beter gaat, maar het heeft zijn tijd nodig. En neem die tijd ook voor jezelf. Mooi zijn de mandjes. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed om te horen, dat je weer wat bent opgeknapt, en dat je al weer wat steekjes hebt kunnen maken! Doe maar rustig aan, en geniet lekker van je mooie werkjes.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent met mooie dingen bezig. Het dubbelzijdige werk en de mandjes vind ik erg mooi. Fijn dat het weer beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om te horen dat het wat beter gaat. Goed voor jezelf zorgen hoor.
    Leuk hé die mandjes veel plezier verder.Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat het weer beter met je gaat en weer zin hebt in de lapjes. Jammer dat de kerstmannetjes er een beetje verknipt op staan, inderdaad kleine patroontjes zijn daar beter voor geschikt.
    Geniet van je leuke mandjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je er weer bent !
    Wat wordt die mandjesquilt leuk met zo'n leuk patroon !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk, weer lekker bezig dus :) Nu niet te hard van stapel lopen he ;o) Vooral genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kalm aan doen hoor!! Maar natuurlijk gezellig dat je er weer bent.
    Zo'n dubbelzijdige is helemaal niet makkelijk, je moet ontzettend goed bij de les blijven, vond je niet?
    Die mandjesquilt lijkt me enig, ook leuk om mee bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je je weer wat beter voelt. De harten zijn wel erg mooi worden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat je weer wat beter bent. Mooi, die harten, ik heb nog nooit van die methode gehoord. Leuk, hè, om weer wat nieuws te leren.
    Wat is je mand mooi, prachtig van kleur ook. Als ik hem weer zou maken, zou ik ook andere kleuren kiezen, hoewel ik hem toen zo mooi vond (al zocht Carla natuurlijk de stoffen uit. Maar met de jaren verandert je smaak ook. De kleine mandjes zijn ook erg leuk! Veel succes ermee!
    Fijn weekend, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je er weer bent , en wat een leuk harten quiltje, en je mandje is ook al zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*