Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 27 maart 2016

Leuke vrolijke verrassingen!

Fijne Paasdagen 


Na een lange "rust"periode  en na lang nadenken, kom ik tot 1 conclusie. Ga me meer met handwerken bezighouden! En ik "vond" een paar verrassingen. De eerste, een tegoedbon, vorig jaar gekregen, te besteden in een Naaimachinehandel/quiltwinkel hier in mijn woonplaats. Dus gelijk maar een paar stofjes uitgezocht voor een leuk Paas/voorjaars-quiltje. Het patroon is van Wendy en het was een erg makkelijk patroon en snel klaar, dus ideaal voor dit project.
 
Paas-quiltje voor het huisje









De tweede, tijdens het zoeken van een tijdschrift, een aantal tijdschriften van Quiltmania gevonden waar  leuke patronen in staan.
3 Quiltmania's
Mandjes!!!


Klein quiltje Reiko Kato

Schattig kerstquiltje

Wat een leuk,mooi patroon!!! WIM

Ronde vormen, goed om te oefenen!

 Ja, ik heb veel meer patronen dan ik wist 

Dus lieve quilters, als jullie denken waar ik ben gebleven, dan begrijpen jullie vast dat ik ben ondergedoken.
 




Liefs, Ineke







15 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een paar knopen hebt doorgehakt. Handwerken is goed voor het humeur. En met een goed humeur sta je sterker in je schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is een periode van rust nodig om de inspiratie weer helemaal terug te krijgen. Ik zie een paar hele leuke projecten! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat word zeker fijn handwerken, met de mooie patronen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede beslissing. En met zoveel leuke ideeën blijf je wel enthousiast.
    Prettige dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt soms meer dan je denkt wie herkend dit niet wat is er leuker dan met je hobby bezig te zijn zeker met dit weer ik duik zo ook weer onder mijn quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima keuze :o)
    Prachtige patronen heb je gevonden. Heerlijk om de bladen zo door te bladeren en te dromen over wat je nog allemaal kunt gaan maken.
    Het paasquiltje is een schatje :o)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt inspiratie genoeg, Heerlijk om oude quilttijdschriften door te bladeren, soms denk ik even eentje doorkijken en dan pak ik er nog een en nog een,hihihihi. Veel plezier met maken en een fijne 2e Paasdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je je hobby weer oppakt zeg. Moet ook weer meer gaan bezig zijn met quilten, maar komt goed en anders deze winter maar weer. Vervelen doen we ons niet. Maar je kleine paasquiltje is erg leuk geworden zeg............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke projecten, kan me voorstellen dat je even 'onderduikt'😉

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer zo blij wordt van handwerken! En lekker om het weer met volle teugen op te pakken :) Zie ik nou een afbeelding van iemand die in de auto zit te naaien op een machientje??? Echt ongelofelijk, wat bijzonder!! Ik denk als ik dit zou voorstellen mijn man van zijn stoel zou vallen van het lachen, hihi!
    Veel plezier met je lapjes en patronen, Ineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed nieuws zeg :0)) Niks leukers als enthousiast lapjes tot mooeie leuke werkje maken !
    Veel plezier op je onderduik plekje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O
    en mijn DH zei toen ik de foto liet zien ; 0)
    Als we een bus zouden hebben maak ik er gerust een plank op dan kun je dat ook doen
    (Aleen doe ik bijna alle werkjes met xe hand ; 0) .. en helaas ...wagenziek :0 (

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het spat ervan af je enthousiasme om met vernieuwde energie aan het handwerken te slaan.
    Ben erg benieuwd wat er allemaal gaat komen, het paasquiltje is een heel leuk begin!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, je hebt het helemaal te pakken!! Zelfs een naaimachientje in de auto, haha!! Doe dát maar niet hoor! Maar wat een leuke patronen zijn er toch hè, moeilijk om te kiezen ......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, het leuke paasquiltje is vast weer opgeborgen, Pasen is weer voorbij.
    Er staan altijd van die mooie patronen in de Quiltmania.
    Die mandjesquilt heb ik ook gemaakt. Maar stond die quilt niet in 2 opeenvolgende nummers geplaatst, of vergis ik me nou?
    In ieder geval heb je er weer wat WIM's bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*