Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 3 maart 2016

Maart

Iedere maand heb ik een klein quiltje gemaakt, patroon van Ellen, ze heeft ze onder het kopje FreeBee's staan!!!
Maart, het quiltje van deze maand hangt weer in mijn huisje. Hierbij komt een einde aan de maandelijkse quiltjes die ik daar voor maakte. Wat ik nu ga doen, ik weet het niet. Iets van eigen ontwerp? Wie weet! Iets van www, kan zomaar ook zo zijn!  Maar het wordt in ieder geval niet meer maandelijks, eerder iets van ieder seizoen of 2 maanden of half jaar ^_^


Gisteren bij de pedicure, liet ze mij iets zien wat ze zelf heeft gefreubeld , een leuke broche van een halve rits gemaakt.



Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee die huisjesquiltjes. En die broche is heel bijzonder, niet moeilijk na te maken lijkt me.leuk zo'n creatieve kapster.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voorjaar in het huisje!
    Ja leuk de broche!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huisjesquiltje is een dot. Ik kan me ook indenken dat je weer blij bent daarmee klaar te zijn. Wat een leuke broche.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt nu terugkijken op heel lieve kleine quiltjes, ze zijn echt superleuk geworden! Wie weet waar je weer door gegrepen wordt voor de toekomst. Gewoon eventjes afwachten maar? Dan komt er vaak vanzelf weer iets op het pad. Mooie broche ook, wat ontzettend crea :)) Zou ik zelf nooit kunnen verzinnen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel heel leuk geworden en ach de ideeën komen vanzelf. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje weer! Ik ben er destijds ook aan begonnen, maar heb ze nooit allemaal gemaakt. Wie weet komt dat nog eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die broche van een halve rits!
    Je moet er maar opkomen.
    Jij hebt dus het hele jaar klaar van de kleine quiltjes, deze is ook weer leuk geworden, ben gek op tulpen. Het is niet moeilijk om een nieuw project te kiezen hoor, de blogs en internet staan er vol mee.
    Ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk was dat hè Ineke, die maandquiltjes. Ik heb ze indertijd ook met heel veel plezier gemaakt en geniet er elke maand weer van.
    Wat een idee, die bloem van een halve rits. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie nieuw quiltje heb je gemaakt. Staat gezellig met de tulpjes.
    Die broche is ook erg leuk. Ik had eerst niet door dat het een rits was. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee zo'n klein quiltje in een huisje, kun je ook makkelijke wisselen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moest even twee keer kijken naar he broche!!! Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt voorjaarsachtig is het weer in je huisje, die kuiltjes blijven leuk!
    Wat een leuke broche, wat een leuk idee!

    Fijn weekend, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*