Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 17 april 2016

Moda mandjes

Dit is pas de tweede keer dat ik mijn foto's van de Moda mandjes laat zien. De eerste...
heb ik een paar blogjes eerder al eens laten zien.
Dit zijn de andere 4!!!



Ben best een beetje blij dat ik toch doorzet. Ik vind het best heel moeilijk, vooral de stofjes erbij zoeken, zolang twijfelen hoe ik het maak en vooral bij de vierde blok zo getwijfeld of ik deze wel zou maken. Uiteindelijk viel het reuze mee! De blokjes die ik maandelijks bij een mandje "hoort"te maken, wil ik pas op het laatst maken (of misschien helemaal niet *Ü* )


Fijne dag!

Ineke

17 opmerkingen:

  1. Mooi jou manden, allemaal de kleuren prachtig.
    Ik maak ook de vul blokken het laatst, als het ergens niet past kan je het daarmee mooi op maat maken, dacht ik
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er uitstekend uit Ineke, heel mooi, vooral die ronde met die stukken vind ik een bjoetie! ik vond nr. 4 ook niet mijn favoriet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi Ineke, bij mij zit de klad er een beetje in maar binnenkort zal het wel weer beter gaan. Ik wacht ook even met de tussen blokken maar het wordt een mooie quilt.

    Groetjes Ria 🐝🐝🐝😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die mandjes vooral degene die je in de tuin hebt gelegd die bloemen passen er perfect bij!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk Ineke, je mandjes. Ik zie rechte- en blokken op de punt. Benieuwd hoe de top eruit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk je mandjes, maar ik herken de moeilijkheid van het zoeken naar de juiste stofjes.. Het is je goed gelukt hoor. Succes met de rest. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allemaal even mooi. Je hebt goed gecombineerd met de stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hetmandje met de vogel ernaastvind erg mooi en leuk :0))
    zou leuk zij als je ze toch (allemaal) maakt; 0)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zien je mandjes er prachtig uit!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind al je mandjes TOP ! Kan me er nu zelf helaas niet toe zetten er mee verder te gaan door allerlei andere zaken maar door deze foto's komt het enthousiasme wel terug ! Ga het zeker weer oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed zo Marry, gewoon doorgaan!!! En dank je wel voor je compliment en reactie hier!

      Verwijderen
  11. Je doet het heel goed. Een van de moeilijkste dingen voor mij is ook om zelf stofjes samen te stellen. Onervarenheid en angst om het niet goed te doen, maar jij mag er trots op zijn Tineke. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mandjes zijn prachtig geworden hoor. Het uitzoeken van de stoffen is best moeilijk, maar ook leuk als je blij bent met het resultaat.
    Als je de andere blokjes niet maakt, zet je ze dan zo aan elkaar? Misschien best leuk om alles te doen, want die zijn makkelijker dan de mandjes zelf.
    Nog maar even een nachtje over slapen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je mandjes zijn erg mooi geworden hoor Ineke............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige mandjes, Ineke. Je stofkeuze vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*