Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 30 april 2016

Woonkamer verven

Geen puf om nog te gaan handwerken, we hebben een chaos in de woonkamer. Plafond en muren worden geverfd, daar zijn we voorlopig zoet mee, omdat het in etappes gaat.







Kan wel een blok van Moda mandjes laten zien die ik af heb.


 Liefs, Ineke

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig blok heb je gemaakt en ja verven daar gaat veel energie inzitten. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef... sterkte met de verfklus!! Wat een schitterend mandjesblok, Ineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja chaos in je huis dan weinig handwerken, maar het zal ongetwijfeld heel mooi worden en dan....sterkte en succes ermee. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn je blokken geworden! Zo jammer dat je nu niet verder kunt.
    Maar dat snap ik goed. Je wordt zo onrustig van de rommel en ongezelligheid om je heen.
    Hopelijk duurt het niet te lang zodat je weer lekker verder kunt in een stralend witte woonkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, zo'n frisse woonkamer! En wat een mooi mandje!
    Rust nu maar even lekker uit. Goed weekend en groetjes,
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele klus weer zo'n kamer schilderen, zeker als het plafond ook moet. Maar je hebt weer een mooi blok gemaakt zeg.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele klus te klaren. Hier zijn we ook druk met de kwasten aan het werk. Jij hebt er ondertussen toch weer twee mooie blokjes bij gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd een hele klus als alles weer geverfd moet worden maar het knapt vast lekker op! Mooie blokken gemaakt en straks in je frisse woonkamer weer verder met steekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben die verfklus net achter de rug. Zolang je erin zit is het afzien , maar als je klaar bent is het heerlijk. Nog even doorbijten en dan gauw naar je mandjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zal zeker mooi worden. Je had toch al eerder iets laten zien, wat jullie zo mooi opgeknapt hadden (of ben ik abuis?) Succes met deze klus. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Word straks weer fijn vertoeven in de woonkamer. Succes even in de troep
    Mooi de mandjes, ik heb deze ook af, maar nog niet de blokken er omheen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een klus... vind het plafond altijd het ergste kan dan niet goed met mijn variafocus bril omgaan... maar altijd heerlijk als weer helemaal fris is opgeknapt!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Flink aan het klussen! Het werk op zich is altijd zo vervelend: alles staat op z'n kop en je kunt verder niks doen! Maar als het dan straks klaar is.... dan ben je helemaal blij! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ja, da's een KLUS!! Veel succes en straks zeker heel erg genieten van je frisse en vrolijke huis!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*