Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 15 mei 2016

Hebbedingetjes.

Vanmorgen tijdens het voorbereiden van een blok, wilde ik leuke en goede stelen maken, wist dat ik nog zo'n biasmaker had liggen. Dus zoeken tussen mijn troep hahaha... en ja hoor, wat een handig hebbedingetje! Kon zo mooie stelen maken.

Toen gezocht naar zo'n klein flesje met lijm, waar je dus heel weinig (klein druppeltje) op de achterkant kon doen, zodra je alles  met de apliquick staafjes hebt voorbereid. Zo je blok "opbouwen", en je het mee kan nemen naar beneden, zodat je lekker op de bank alles kunt appliceren. En ja hoor, tussen mijn "rommel" gevonden *Ü*

Tijdens het draaien van mijn wasjes,  het blok zo verder voorbereid en nu ga ik lekker bezig met ieniemienie steekjes alles vastzetten, zodat eindelijk weer eens 1 blok klaar is. Want nu kan ik even niet meer aan de Moda mandjes werken, we krijgen binnenkort bezoek vanuit Canada, wil even alles beetje opruimen en schoonmaken. De kamer is zo goed als klaar, even alles schoonmaken en een plekje geven, daarna boven even als een tornado erdoorheen gaan.

Deze hanging basket had ik al een paar weken
Van de week bij tuincentra's geweest, wat vaste plantjes aangeschaft, want had veel oude en woekerende planten uit de tuin gehaald.
Gedeelte van 1 tuincentrum
 

Alles bij elkaar!

Liefs, Ineke 

16 opmerkingen:

  1. Mooi je steeltjes en je bloemetjes!
    fijne dagen,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent dus helemaal "into" bloemen!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Biaismakers zijn inderdaad ideaal om stengels mee te maken.
    De bloemen en planten zijn ook mooi, zullen goed in jullie tuin staan.
    Veel plezier over een poosje met jullie Canadese bezoek :o)
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt die steeltjes! Gezellig bezoek van ver! Je tuin is er in ieder geval klaar voor, mooi dat paars, daar kom ik ook altijd mee thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat makkelijk met dat hebbedingetje mooie gelijke steeltjes, met die bloemen zou ik zomaar thuis kunnen komen. Nog even er tegen aan volgende week en dan lekker genieten met jullie bezoek.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk, visite uit Canada. Veel plezier met ze, samen in je opgeruimde huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat zijn handige hebbedingetje die het een stuk makkelijker maken. Ziet er moor uit. Veel plezier met je bezoek. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke plantjes heb je Ineke. Alles wordt zo fleurig er van.
    Ja die biasmakers heb ik ook. Gebruik ze niet vaak en toch zijn ze wel handig. Goed gelukt hoor Ineke.
    Poets niet te veel want na de logees kun je weer beginnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je lijkt mij wel, ik moet ook altijd alles zoeken, haha! Makkelijk is zo'n biasmaker, he, tegenwoordig spuit ik een beetje stijfsel op de achterkant van de stof voor het erin gaat, en dan blijft het nog mooier in model. Je werkje ziet er al leuk uit.
    Veel plezier met de loge's (de streepjes willen maar niet op de e's komen op mijn iPad), je tuin ziet zal er vast mooi uitzien met al die mooie planten!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er gezellig uit! Zowel je applicatie als je plantjes voor de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n biasmaker moet ik ook nog hebben, goed idee voor het maken van stelen. Zal ik eens onthouden hoor. Dus effe lekker rommelen door je huis, knapt het vast van op toch.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi steeltjes gemaakt. Ik heb die apparaatjes niet, misschien toch maar eens proberen.
    Mooie nette steeltjes staan erg mooi toch.
    Mooi in de bloemetjes Ineke.
    Veel plezier met de logees uit canada
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zowel je bloemenstengels van stof als je echte bloemen staan er prachtig bij! Veel plezier met je visite, en wellicht heb je tussendoor nog wat tijd voor een steekje of wat...
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt lekker je slag geslagen bij het tuincentrum. Het is er ook zo verleidelijk, net een quiltwinkel :-)
    Fijn dat je tussen je "rommel", toch nog alles kunt vinden wat je nodig hebt. Mooie steeltjes zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat een heerlijke bloemenpracht. dat wordt genieten

      Verwijderen
  15. Wat kocht je mooie planten zeg! Veel plezier straks met je visite :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*