Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 5 mei 2016

Het wassen van mijn quilt...

Beetje voorjaarsgevoel *Ü*
Vanmorgen maar eens mijn quilt lekker gewassen, kleur-doekjes erbij, maar toch wacht ik altijd een beetje huiverig af of het rode biesje niet doorloopt.


Gelukkig allemaal goed gekomen.










Een gedeelte van de woonkamer is klaar, nu wachten op de nieuwe TV-kast, zodat we ook de quilt + schilderijtjes/foto's weer een nieuw plaatsje aan de muur kunnen geven.

En van de week op weg van mijn werk naar huis een paar foto's gemaakt van zulke mooie bloemetjes in de berm, zo lekker voorjaarsgevoel kreeg ik erbij.
 
Morgen nog even werken, dan lekker weekend, ga ik even de tuin in om wat plantenbakken te vullen met leuke plantjes.

Liefs, Ineke


18 opmerkingen:

  1. Spannend!!! Zomaar in de wasmachine. Mag ik vragen welke vulling je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb voor deze quilt een dunne polyester vulling gebruikt.

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige quilt met mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja spannend klusje, maar met die doekjes moet het goed gaan. Het blijft mooi weer dus echt leuk Om plantenbakken te vullen. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, dat je dat durft: een nieuwe quilt wassen. Gelukkig is het goed gegaan. En je bloemetjes fotoos zijn leuk. Heerlijk hè, de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig goed gegaan! Zou zonde zijn! Ik gooi ook alles in de wasmachine, wel,altijd met een flinke scheut azijn erbij. Gaat altijd goed (tot nu toe). Mooi hoe de natuur momenteel explodeert, de mooiste tijd van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is nu heerlijk weer om quilts te wassen. Het is een mooie trouwens :o)
    Ook de foto's zijn prachtig. De natuur laat zich weer van haar mooiste kant zien.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige quilt, en weer heerlijk fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al test ik altijd al mijn stofjes van tevoren, het blijft altijd een heel klein beetje eng, dat wassen. Gelukkig is het helemaal goed gegaan bij jou, met deze mooie quilt! Fijn, zonnig weekend gewenst en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig is het goed gegaan met je quilt, je moet er niet aan denken dat ie zou doorlopen.
    Fijn dat het nu opschiet met de kamer, lijkt me niets als alles zo rommelig is. Als de quilts hangen is alles weer normaal, en een mooie kamer natuurlijk.
    Zeker heerlijk weer, lekker gaan genieten van je tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja altijd spannend met een quilt wassen, maar gelukkig goed gegaan. Heerlijk voorjaar he met die kleuren weer in de berm..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat je quilt weer fris en vrolijk is! Ik gooi ze altijd allemaal gewoon in de wasmachine, dat gaat prima. En prachtig he, die lentebloemen, echt genieten!! Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dat je quilts weer helemaal opgefrist zonder schade de wasmachine hebben verlaten. Prachtig die berm met bloemen geweldig!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het fijn om nu buiten te zijn hè? Ik geniet er ook zo van. Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je quilt goed uit de wasmachine kwam. Hij is nu wel weer lekker fris en dat is fijn :-) Bloemen in de berm zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dat blijft altijd eng. hè, met een quilt in de wasmachine. Fijn dat die doekjes er zijn, want je weet maar nooit.
    Prachtig, die bloemen, heerlijk, het voorjaar, vooral als het ook nog mooi weer is!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend en wat moet zo'n wasprogramma dan voor je gevoel extra lang duren. Gelukkig is je quilt er prachtig en fris uitgekomen.
    Prachtig ook die witte bloempjes.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Blijft spannend quilt's wassen.
    Prachtig die bloemen het is echt genieten.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blijft spannend quilt's wassen.
    Prachtig die bloemen het is echt genieten.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*