Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 18 juni 2016

Lapjespost en hexagon

In het voorjaar heb ik mezelf eens opgegeven voor de lapjespost van Wendy Vosters met elke keer een paar blokken van een complete quilt erbij. Je mag je blokken maken met de lapjes die je hebt ontvangen, maar eventueel ook je eigen lapjes die je op voorraad hebt. Vandaag ontving ik een lekkere zachte envelop met schitterende "stoffige" lapjes.


Geen duidelijke foto, met mobieltje gemaakt!
en deze stuur ik op
Donderdag een bestelling gedaan bij Marlies van Atelier "De Quiltmuis"voor stempels , kreeg het gisteren (vrijdag) al binnen, dat was nog eens een snelle service, helemaal happy er mee!!!  
Deze heb ik al gekregen
Ik doe mee met een hexagon ruil op Facebook, daarom een zakje met malletjes besteld van 1 inch, meteen maar wat stempels erbij ;-)
Heb er al een aantal ontvangen, maar "officieel"begin ikzelf pas met ruilen in augustus, dan hoop ik een aantal af te hebben. Deze komende 2 maanden beetje te druk om continue bezig te zijn met handwerken, niet zo happy er mee.

                                                                                                                                                           

Kasteel Cannenburch
Kasteel Cannenburch
Dan heb ik nog een aantal foto's van onze korte vakantie hier in de omgeving van onze woonplaats, samen met een neef en zijn vrouw uit Canada. Ze wilden graag veel kastelen en paleis 't Loo bezichtigen. Ook het Openluchtmuseum bezocht en Giethoorn!We hadden schitterend weer en heel veel lol met elkaar.


Kasteel Cannenburch
Kasteel Doorwerth
Kasteel Doorwerth
Kasteel Doorwerth


Airborne museum- Oosterbeek

Paleis 't Loo
Paleis 't Loo

Park Palleis 't Loo
Giethoorn
                                
Openluchtmuseum Arnhem

Giethoorn
Openluchtmuseum Arnhem


Apenheul

Apenheul

Apenheul

Park Berg en Bos Apeldoorn

                                 

Liefs, Ineke

20 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige envelop, ik ben nieuwsgierig hoe deze quilt eruit gaat zien, is het een mistery?? En wat een mooie vakantie foto's, even nagenieten😊🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuke post om te ontvangen als het met quilten te maken heeft! Ik kan me voorstellen dat de gasten uit Canada dol waren op onze kastelen! Dat is voor hen een prachtig stukje historie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die hexjes ruil, weer eens wat anders.
    Nou, je neef en zijn vrouw hebben hun hart kunnen ophalen. Je hebt ze prachtige dingen laten zien die Nederland rijk is.
    Zo te zien ook nog heel mooi weer, dus volop genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, die lapjes en hexjes :) En weet je, tot mijn schande moet ik bekennen dat ik al die prachtige plekken die jullie bezochten zelf ook nog nooit gezien heb.. (niet verder vertellen hoor!). Bij het zien van jouw foto's realiseer ik me dat dat eens hoog tijd wordt! En wat leuk dat jij dit allemaal bezocht samen met je verre neef.. super lijkt me dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lapjes, leuk zo een pakje met stofjes te ontvangen.
    Ik heb net 6 maanden meegedaan stoffenclub van Het Quiltershuske.
    Hexjes ruilen best spannend welke je krijgt.
    Mooie vakantie trip met familie uit Canada , mooi de foto's
    Goede nieuwe week.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer goed bezig hoor, lijkt me heerlijk om zo lapjes binnen te krijgen. Een echte verwennerij. Gezellig om zo je blog te lezen. gr. Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's Ineke. Heerlijk even er uit he?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zulke post te ontvangen :o)
    Je hexagonnen zien er mooi uit. Spannend welke je gaat krijgen vanaf augustus.
    Gezellig op stap samen met familie. Ons landje heeft toch heel wat te bieden.
    Fijne week!
    Groeten,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor!
    En zo met verre familie zie je je eigen omgeving ook weer met andere ogen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is altijd leuk om iets over de post te krijgen zeker met lapjes post is altijd een verrassing. Heerlijk een korte vakantie in eigen land zeker met verre famillie, denk aan je zelf en doe het rustig aan de komende tijd. Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om zo vakantie in eigen land te vieren! Je kijkt dan ook door de ogen van je gasten.
    Je envelop belooft weer mooie dingen. Ik ben erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die dagjes uit in eigen land, heerlijk om te genieten wat we voor moois ook hier nog hebben. Super al die kastelen te bekijken zeg...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke lapjes en hexagons heb je mogen ontvangen. Het is een leuke ruil, zag hem ook al voorbij komen op een blog.
    Wat woon je in een mooie omgeving met zoveel kostbare "schatten" om je heen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel verslavend vind ik het de hexagonen maken.
    Doe het in de trein van en naar het werk,gaat best wel hard.
    Altijd leuk zachte enveloppen in de bus, heerlijk spul weer om te spelen.
    Leuke foto's.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat wonen we toch mooi! En helemaal fijn dat het mooi weer was. Veel plezier met de lapjespost en de hexagonnetjes. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke lapjespost, heerlijk, elke keer zo'n pakketje! Hexagonen blijven altijd leuk, en je kunt ze overal mee naartoe nemen.
    Wat een schitterende foto's, en wat woon je in een mooie omgeving! En wat een geluk dat het zulk mooi weer was.
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie hexagonnetjes en dan die uitstap vooral bij de aapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's en... heerlijk zonnig!!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie hexagonnetjes heb je gemaakt.
    Leuke foto's ! ! !

    Groeten Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*