Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 23 juli 2016

Blommen-swap

Sinds een paar maanden doe ik mee met een blommen-swap, georganiseerd door Jacqueline .
Tot nu toe is dit wat ik al heb mogen ontvangen en evenveel verstuurd. 47 zijn het er en krijg er nog een paar erbij, want vanmiddag weer een paar gegadigden voor mijn blommen aangemeld. Van iedere blom die ik maak, maak ik er ook 1 voor mezelf, dus zit ik inmiddels aan ruim 90. Ze liggen nog geknipt en geregen te wachten om gemaakt te worden.


Het doosje waar ik de bloemen in bewaar is inmiddels te klein, de deksel gaat echt niet meer dicht.

Nou ja, het is ook niet een geschikt doosje ervoor, er staat THÉ op, misschien verf ik wel eens over en maak er een leuke deksel van kleine hexagonnetjes er op!
Ben nou eenmaal een beetje verslaafd om hexagonnen te maken 

Liefs, Ineke

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zo krijg je een prachtige quilt. Een siggy ?of geen tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zo krijg je een prachtige quilt. Een siggy ?of geen tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor hexjes maken.
    Heb er ook een quilt van, ben hem aan het door quilten..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is super leuk! Ik heb ze met naam en het groeit nogsteeds zo leuk! En er kunnen nogsteeds mensen aansluiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloemen hebje gekregen. Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ligt ook al een prachtig blommenveld. Leuk dat ze zo goed groeien. Het theedoosje is goed geschikt om kleine blommetjes in te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt een leuke en bonte quilt met al die verschillende stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik vind het ook leuk om zo van tijd tot tijd aan de hexjes te werken.
    Je hebt al een mooi veldje en spannend wat er steeds bij komt.. Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja het blijft verslavend die blommetjes.
    Ik doe ze met naam en één op één maar het blijft leuk.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om de bloemetjes dubbel te maken. Over bloemen gesproken, wil je een zakje akeleizaad? Stuur dan even je adres aan
    mevrouwrafel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent lekker bezig Ineke, zo krijg je ongetwijfeld een mooie quilt bij elkaar. Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, zeg!! Ik ben ook helemaal verliefd op de hexagonnetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het bloementuintje groeit al lekker. Maar krijg je als je ruilt wel de kleuren die je mooi vindt, of maakt het jou niet uit en doe je alles door elkaar?
    Wel spannend wat er op de deurmat valt natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Ineke, steeds een blom in de bus. Je hebt er al heel wat en wat een goed idee om er steeds ook eentje voor jezelf te maken. Dat wordt straks een enige quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier met de fleurige bloemen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hexjes zijn altijd leuk. En wat slim om ook steeds een bloem voor jezelf te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*