Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 6 juli 2016

Kleintjes worden groot

Onze oudste is vandaag 27 jaar geworden. Hij woont niet meer hier bij ons, moet gewoon werken, dus wordt het gebakje eten uitgesteld tot zaterdag.

Vanmorgen kreeg ik ineens zin om weer eens wat in de tuin te werken, voor het huis een heg geknipt met de heggenschaar, niks elektrisch. Goed voor een heerlijke work-out!

Het ziet er weer strak uit


Nu ga ik maar weer verder met hexagonnen maken voor mijn ruil, heb er vandaag weer 2 bij gekregen! En vanavond maar eens op tijd naar bed.

Liefs, Ineke


14 opmerkingen:

  1. Mooi weer nodigt wel uit om buiten iets te doen
    Ziet er strak uit Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, ja wat worden ze groot hè.nou het feestje heb je nog tegoed.
    En de heg kan er weer even tegen.
    Fijne avond.
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de jarige zoon.
    Mocht ik binnenkort door je woonplaats fietsen, dan zie ik misschien dit strak geknipte heggetje wel ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Mooi geknipte heg. Dat is zeker een perfecte work-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meis gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon... het is altijd anders als ze het huis uit zijn... maar waarom jezelf niet trakteren en terugdenken...
    Wat ziet je heg er strak uit en morgen weet je vast dat meer spieren hebt die je ooit dacht hihi!
    fijne dag,
    lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je oudste! Je heg ziet er strak uit, knap dat je dat kan. Mijn schouders willen dat na 2 keer een whip-lash helaas niet meer. Je hebt in ieder geval eer van je werk en een avondje vroeg naar bed wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte proficiat met de grote zoon :) Wat een leeftijd al, he ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd met je jarige zoon.
    Kleintjes worden groot hé onze oudste is 53, oudste kleinkind 26.
    Knap werk zelf de heggen, vandaag deed kleinzoon van 15 het hier.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie zoon! Waar blijven de jaren toch...
    De heg ziet er weer netjes uit. Heerlijk om zo je energie kwijt te kunnen. Ik moet ook hoognodig de tuin in, het onkruid tiert namelijk welig. Na twee droge dagen wordt het er nu weer enigzins begaanbaar, dus vandaag maar eens gaan wieden.
    Veel plezier met de hexagonnen. Een heerlijk werkje :o)
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je zoon. Mooi is je heg geworden. Het knippen van een heg vind ik niet erg, maar het opruimen van het afval daarna......Zo staan de buxussen ook nog op me te wachten. Fijne zonnige dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! En je tuintje ziet er weer netjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! En je tuintje ziet er weer netjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsnog gefeliciteerd met je "kind" :-)
    Altijd een vermoeiend werkje dat snoeien van de heg, maar het kan er weer even tegen nu, je hebt het netjes strak gedaan.
    Hopelijk groeit het niet te hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd nog hoor !
    net als Wilma Oud zie ik ook tegen t meest tegen 't opruimen na het knippen op ;o)
    Jij bent tenminste begonnen en netjes afgekregen :o))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*