Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 11 augustus 2016

7 blokken af

Even mijn blokken van de Moda mandjes plaatsen, het gaat niet meer zo snel, maar ben blij dat ik er nu 7 af heb. Begonnen aan nummer 8, maar die ligt weer even stil, want ben nog bezig met het ruilen van hexagon-blommen.

Ik heb dit voorbeeldje gevonden op internet, weet niet eens waar,  misschien ga ik zoiets maken van mijn hexagon-blommen.
Voorbeeld van internet
En ik ben bezig met een quiltje en kussen voor een (binnenkort) jarige vriendin. Dat moet voor 1 oktober af zijn, gelukkig heb ik een heel makkelijk patroon, allemaal 4-kanten blokken.
Maar eerst een aantal dagen vrij, even niets.

Liefs, Ineke

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mandjes! Gezellig he, dat blommen ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk de mandjes van de Moda mandjes quilt. Ik vond/vind de quilt ook erg leuk en twijfelde of ik er aan zou beginnen.
    Misschien ooit nog een keer.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mandjes. en die van de emmer met de vlag heb je mooi opgelost.
    Ik verander ook een paar blokken, Mijn opvulblokken krijgen ook een eigen draai
    Prachtig hex, leuk werk krijg er zo weer zin in ze te maken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer leuk uit bij je. Je hexjes krijgen vast een goede bestemming. En je mandjes gaan goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk patroon voor je blommen! Mooi rustig zo! Je mandjes zijn geweldig! Ben benieuwd hoe de hele quilt eruit gaat zien en of er nogmkets tussen de blokken komt of niet. Geniet van me vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blokken zijn prachtig en dat hexagonnen voorbeeld is ook ERG mooi. Succes straks met het cadeautje maken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor jou moda mandjes quilt! Zou er zo aan kunnen beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee, om zo'n mooie quilt te maken van je hexagonbloemen! En je
    mandjesquilt wordt echt een plaatje...
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mandjes allemaal, wordt vast een mooi geheel straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zijn de mandjes en ook zo leuk het hexagonbloemen voorbeeld. Fijne vrije dagen! Het mooie weer komt er aan volgens de berichten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja leuke mandjes en bloemen en het maakt toch niet uit dat je niet zo snel gaat. Zo geniet er langer van��. Fijn weekend. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zijn je mandjes geworden Ineke! Lijkt me ook leuk om steeds een ander mandje te maken, lekker afwisselend.
    Die voorbeeld quilt is ook al zo mooi, ben gek op dat oma's bloementuin patroon.
    Genieten maar van een paar dagen rust.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo Ineke je bent flink bezig geweest hoor, prachtig resultaat en succes met je blommen......................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Ineke,
    Wat worden je mandjes mooi ! Ik ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit ziet als je quilt helemaal klaar is.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je lekker hebt genoten, of misschien nóg wel geniet van rust. Dat voorbeeldquiltje van de blommen vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk al de verschillende mandjes bij elkaar en... ja goed idee om zo de blommen te gaan maken!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke manden heb je al af.
    Een leuk plan om zo'n leuk quilt van je swapblommen te maken. Superleuk. Succes met ruilen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*