Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 27 augustus 2016

De wil is er wel, maar

Voorbeeld
Kennen jullie dat ook? Plannen en goede voornemens om toch maar eens verder te gaan met blokken die verwaarloosd liggen te "verstoffen" in dozen en kasten en je er helemaal niets aan doet of naar omkijkt. Nu komt het ook wel een beetje door het warme weer, maar toch...niet eens een lapje van dat ene project in handen gehad. Of een beginnetje gemaakt van iets wat al snel af moet, omdat het een cadeau wordt voor een lieve 60-jarige. Maar goed, er is nog hoop, zolang ik het maar strategisch laat staan, waar je dus bijna overheen struikelt en als het weer eens gaat meewerken!!! Want echt, het was best een beetje te warm, dat zelfs de hexagonnetjes eronder leden.


Dus, wat doe ik dan...ga lekker snuffelen op www oftewel pinterest! En dat is toch leuk, ook zeer verslavend hoor!!! Ik kan hiermee wel een beetje doorslaan, maar wil dit toch even hier aan jullie laten zien. Als je dus een beetje handig bent, knutsel je het zelf in elkaar, of anders kijk je DH lief aan. Maar het is echt niet moeilijk, als je het materiaal maar hebt in huis.
           
Je kan ze dus ook voor de tuin maken, plantjes er in en ophangen.
Oh je freubelt iets in elkaar voor je klimplanten,
wat een ideeën en inspiratie!
                                                                                                                       

Afbeeldingsresultaat voor kleine smileys emoticonsEr begint wat te borrelen in mijn brein
                                                         



Van de week met het post ging het niet helemaal goed , iemand had mij een envelop met blommen gestuurd, kreeg het leeg in huis.


Maar gelukkig, ze was zo lief om alsnog een paar mooie blommen te maken en vandaag kreeg ik deze 2 mooie beauty's binnen. Gelukkig allemaal goed afgelopen.







Trouwens, ik heb weer een leuk voorbeeldje van hoe ik mijn blommentuintje kan gaan maken, zie hier, ook gevonden op internet!
Van internet     




                                       



                                                               


Het houd mij wel bezig, zou ik verslaafd  zijn? Hier ben ik bij mijn pedicure,  dubbel genieten
Liefs, Ineke

P.S. Leuk vooruitzicht, ons groepje van de BEE gaan gezellig woensdag naar Overloon



                                   

12 opmerkingen:

  1. Ach verslaafd wie zal het zeggen als je maar van beide geniet. En die blokken die liggen te versloffen. Ik heb ze wel, maar op dit moment allen LE. Veel plezier woensdag op de Bee en een fijn weekend. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, waar een wil is....is een weg, gewoon even afwachten totdat je weer de geest krijgt. Ik ben zelfs vandaag achter de naaimachine gekropen op mijn werkkamer. Mij te warm buiten!! Ja, ja het is nooit goed, maar plm. 21 graden vind ik mooi zat.Vroeger had ik er geen problemen mee als het warm was! In Frankrijk vond ik het ook géén probleem.
    Inderdaad op Pinterest kom je leuke dingen tegen.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het was inderdaad een beetje te.. deze week, je slaapt ook niet lekker dus overdag af en toe een sttekje en een oogje dicht. Vrijdag ook nog een crematie word je ook niet vrolijk van. Maar je maakt mooie hexjes hoor en dat ontwerp is erg leuk. Ik vind pinstrest erg inspirerend.

    Liefs Ria 😊🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk he pinterest,leuk idee die hexalijstjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms moet je weer nieuwe inspiratie krijgen om iets waar je mee bezig was weer op te pakken.
    Veel plezier bij Dorry! Staat ook nog steeds op mijn lijstje, maar eerst donderdag naar Jookies in Eibergen. Daar ben ik ook nog nooit geweest en nu met de tentoonstelling erbij dacht ik, nu gaan! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, die ene foto is wel hilarisch! Enne, ik blijf vinden dat handwerken een hobby is, en geen verplichting. Volgens mij heeft iedereen wel eens een periode dat je niet zo'n zin hebt, geen enkel probleem toch? Die zin komt vanzelf wel weer terug ;o)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een blommig blogje! Ja hoor, volgens mij ben je serieus verslaafd maar het is gelukkig een verslaving in de goede vorm waar we niemand kwaad mee doen en het is nog goed voor ons ook, zowel voor lichaam als geest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn weer eens andere hexagonnen dan dat we gewoon zijn. Wat een leuk idee! Ook dat ontwerp voor je blommenquilt. Ja, zo kom je nog eens op ideeën en als het wat minder warm wordt, krijg je weer nieuwe energie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met dit warme weer doe ik ook veel minder dan normaal. Naaien zowel als huishouden. Ik zal blij zijn als de temperaturen overdag en 's nachts weer wat zakken.
    Gisteren en vandaag een paar blommen genaaid, maar daar blijft het bij.
    Leuk die inspiratiefoto's :o)
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk al je hexagonnen!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij de pedicure nog bezig met naald en draad???!!!
    Zou het niet kunnen hoor, dan je daar dan de rust voor hebt.
    Een lege enveloppe... tja ze had hem ook moeten dichtplakken natuurlijk. Maar gelukkig kreeg je nieuwe en heeft iemand van de post nu leuk blommen boven zijn of haar bed hangen.
    De foto van internet met die mooie rand met vogels langs de blommen.... prachtig, doen!
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier morgen met elkaar bij Dorry hoor :o)))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*