Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 21 augustus 2016

Update blommen-swap en korte vakantie

Even een korte update van de blommen-swap. Heel leuk om te doen! Inmiddels 87 bloemen geruild en ook wat voor mezelf gemaakt.
Foto is niet zo scherp, maak alles met telefoon ;-)
Zo bewaar ik ze ;-)


Voorste kleine stapeltje is al klaar om verstuurd te worden, nog een paar meer en dan stuur ik weer een stapeltje naar de dames die nog moeten krijgen.






Tijdens onze korte vakantie had ik wat meegenomen om wat blommen te maken, totaal werden er 8 gemaakt, waarvan 5 voor mezelf waren. Zal nog even een paar foto's plaatsen van onze vakantie in Middelburg en omgeving.


 Museum in Middelburg bezocht, sommige gedeeltes was interessant




Strand Zoutelande

Zoutelande

Molen in woonplaats waar mijn broer ooit heeft gewoond
Vlissingen


Met zeilschip mee
Rustige stranden, vroeg in de morgen

Mooie luchten


Molens, veel molens, dit is er 1 van
 Liefs, Ineke


13 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo een paar dagen uitwaaien en
    toch ook bloemetjes gemaakt :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes van Zeeland Ineke! Dat was vast heerlijk daar. En altijd fijn als je ook nog wat tijd hebt om wat steekjes te maken want dat is ook zo heerlijk ontspannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken de plekjes, onze dochter woont in Zeeland, vlakbij Goes. Leuk is Middelburg hè?!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plaatjes uit Zeeland. Zijn we vorig jaar geweest en vonden het verrassend en mooi. En de blommetjes zijn makkelijk mee te nemen leuke afwisseling. Fijne avond en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ga het snel met je bloemen !
    En wat laat je prachtige foto's van Zeeland zien, ik zou er ook wel zo naar toe willen gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die bevrijdingsrok! Ik geloof niet dat ik er ooit eentje in het echt heb gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's van jullie vakantie.
    Heel mooie hexjes, jij stuurt weg, en krijgt ook terug?
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie hexbloemen en mooie plaatjes!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Middelburg blijft prachtig. We zaten in oost Kapelle en hebben ook een dagje Middelburg gedaan. Toen onze kinderen nog klein waren, gingen we jaarlijks naar koudekerke, dus Middelburg en Vlissingen werden vaak bezocht. Mooie blommen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je van je korte vakantie genoten hebt, en ook nog wat gezellige bloempjes gemaakt.
    Je hebt er al heel wat gemaakt en geruild, maar voor een quilt heb je ook heel veel nodig.
    Wordt in ieder geval heel fleurig met die verschillende stofjes.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi is het daar in Zeeland hè?! Middelburg is ook een leuke stad, vooral het stadhuis is mooi en interessant. Het lijkt in Zeeland ook rustiger.
    Wat veel blommen heb je al. Het is ook echt een werkje dat je makkelijk mee kan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je ijverig met de bloemen. Mooi hoor.
    Leuke foto's laat je zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*