Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 3 september 2016

De eerste dag van onze BEE

Woensdag was het zover, de eerste dag dat wij
 *Betsy, Karola, Anita, en ik* gestart zijn met onze BEE. Maar niet rondom een tafel bij een van ons thuis, wel aan tafel in Overloon, waar we vriendelijk en gastvrij werden ontvangen door Marianne (dank je wel ;-D)
Hier deden we inspiratie op, kochten prachtige lapjes en hadden veel plezier!!!

Daarna nog heerlijk geluncht in Overloon

Deze week werden we getrakteerd op een prachtige lucht, vroeg in de morgen...
...en later thuiskomend van mijn werk, verrast met wat blommen van de ruil


Besloten om te stoppen, heb er al meer dan 100, moet er nog een paar versturen en een paar ontvangen. Het is mooi geweest, nu ga ik eerst even rustig bekijken hoe ik het verder ga afwerken.




Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

  1. Heerlijk he weer naar de eerste bee dit seizoen.
    \gezellig en al dat mooi's weer zien van elkaar.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er uit alseen heerlijke dag, daar kan een mens weer een poosje op vooruit.
    Liefs Ria 😊🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet eruit als een heel gezellig dagje uit daar komt vast een vervolg op!
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gezellig altijd een Bee! Echt genieten. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan, altijd leuk om elkaar in een quiltwinkel te ontmoeten! Ben jij ook bij dorry op 4 november?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heerlijke dag. kun je fijn op terugkijken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heerlijke dag. kun je fijn op terugkijken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er zeer gezellig ,mooi en lekker uit. Doe maar vaker lekker genieten en creativiteit delen is zo fijn.Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig, zo met z'n allen bee-en en uit eten :o)
    De hexagonnetjes zijn ook erg leuk. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig en lékker!! Je hebt een mooie verzameling blommen, daar kan je iets heel leuks van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De start van een nieuwe Bee? Altijd spannend en leuk is het zeker! Ik en mijn mede Bee-leden zouden niet meer zonder kunnen! Heel veel plezier met elkaar gewenst en dat jullie maar heel veel creativiteit met elkaar mogen delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gezellige Bee dag.
    Vrolijk bloemen heb je zo verzameld
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd gezellig een bee, en als je dan ook nog mooie lapjes kunt kopen is het natuurlijk helemaal feest.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet die lunch er heerlijk uit, en wat leuk dat jullie een bee zijn gestart!
    Nog wel een klein groepje, maar wie weet komen er wat meer. Leuk om samen dingen uit te wisselen en te genieten van elkaars werkstukken.
    Ben benieuwd hoe de blommen-deken uiteindelijk gaat worden.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een BEE in een winkel is altijd gevaarlijk...
    Ik ben benieuwd naar je blommensamenspel. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zie net pas je blog je over Dotty eh Dorry :0 ))
    Lijkt me heel gezellig een Bee in Overloon !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zie net pas je blog je over Dotty eh Dorry :0 ))
    Lijkt me heel gezellig een Bee in Overloon !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*