Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 11 september 2016

Handwerk-verleidingen


Eerste verleiding

Een mens zit maar raar in mekaar. Ik heb besloten om te stoppen met Swap Een Blom op Facebook, heb van de week zelfs de laatste blommen van de ruil ontvangen, verschijnt er plots weer en leuke foto van prachtige blommen, zodat ik de verleiding niet kon weerstaan. Dus, heb weer een paar blommen gekozen en toch nog een afspraak met in totaal 3 dames om nog éénmaal een ruiltje te doen. Deze zondagmiddag is weer de blommen-middag geworden ^_^






Tweede verleiding
Een bezoekje aan de winkel van Petra Prins in Zutphen! Paar spulletjes gekocht, ;-)

Ontmoeting met Judith , wist van haar dat ze deze donderdag in de winkel was.







Derde verleiding
Van Pinterest
Mezelf opgegeven voor de cursus Bride and Bloom, gegeven door Ineke Marijnissen, begin er in januari mee. Ondertussen kan ik bedenken met welke stofjes ik ga werken. Zo'n zin in!!!



Liefs, Ineke




14 opmerkingen:

  1. Hihi weer leuk je blommen en... Ja heerlijk om naar uit te kijken!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg nooit nooit hè, dus jij bent toch weer aan de blommen gegaan.
    Wie weet kom je er nog meer tegen die mooi zijn haha!
    Heerlijk even naar Petra Prins, dat is altijd feest. Leuk dat Judith er nu ook was.
    Prachtige quilt waar je in januari aan gaat beginnen.
    Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal geweldig uit wat hebben we toch een leuke hobby! groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen in het vooruitzicht! Niet verkeerd! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je in het vooruitzicht. Mooie lapjes en patronen heb je gekocht. Fijne dag nog. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei! Heel gevaarlijk zulke bezoekjes! Wat een mooie quilt die je gaat maken op cursus, echt een uitdaging maar perfect voor je restjes zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zolang het maar zulke verleidingen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. _Prachtige verleidingen succes, word genieten nu al
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft verslavend, die hexagonnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vooruitzichten heb je voor de boeg. Wat betreft info over de 55plus beurs. Alles is te vinden op de site. Er zijn heelveel verschillende stands en is dit jaar voor het eerst in Zutphen. Www.55plusbeurs.nl
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vooruitzichten heb je voor de boeg. Wat betreft info over de 55plus beurs. Alles is te vinden op de site. Er zijn heelveel verschillende stands en is dit jaar voor het eerst in Zutphen. Www.55plusbeurs.nl
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om zo weer gestimuleerd te worden. Dat is ook het leuke van bloggen pinterest en facebook. Je ziet zoveel leuks, dan denk je vanszelf: " Dat wil ik ook".

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*