Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 25 september 2016

Quilt af en computer perikelen

Vandaag voor het eerst een blog verhaal vanaf mijn Ipad. Ben er niet zo handig in, maar omdat mijn laptop een schoonheidsbeurtje krijgt😁

Leuk nieuwtje, mijn vriendin wordt van de week 60 jaar en als verrassing heb ik een "simpele" en snelle quilt gemaakt. Ik had wat stofjes gescoord op internet met prints met paarden er op en omdat zij altijd paarden heeft gehad en nu nog 1 heeft, leek het mij een lekkere warme quilt voor de komende herfst en winter voor haar te maken.
De top met machine gedaan en doorgequilt met de hand.

Ik hoop dat ze het mooi vind


Liefs, Ineke

16 opmerkingen:

  1. Leuke quilt. En je bericht is goed gelukt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Daar zal je vriendin vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief gebaar. Goed gelukt. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi cadeau voor je vriendin.
    Gaaf quilt hoor, zal ze blij mee zijn.
    Bericht is goed geslaagd hoor.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie quilt is het geworden. Daar zal ze heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel attent van je om deze paarden quilt voor jouw vriendin te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het moet wel een hele speciale vriendin zijn waar jij zo'n mooi quiltje voor hebt gemaakt! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, die vindt ze vast prachtig Ineke! Zo'n mooi zelfgemaakt cadeau dat warmte gaat geven met koude dagen en met liefde is gemaakt! Zulke cadeaus zijn het best!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief en leuk idee van jou. Je vriendin boft er maar mee. En met de hand doorgequild. Heel mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gaat je vriendin zeker prachtig vinden, zo'n liefdevol gemaakte quilt. Heel erg mooi geworden, en met de hand doorgequilt ook nog eens..; wat een pracht-cadeau!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je vriendin. Deze quilt zal zeker in de smaak vallen bij haar. Ik vind 'm erg mooi en speciaal! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om zo'n persoonlijk cadeau te kunnen geven!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schoonheidsbeurt voor je laptop????
    Heeft ie nu een maskertje op dan, of lekker in de anti-rimpelcreme? :-)
    Je vriendin is vast blij met haar warme paardenquilt. Leuk bedacht dat kado.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief van je, die paardenquilt! En je logje is prima gelukt hoor.
    Heel herkenbaar wat je schrijft over 'verleidingen'. Die blommen blijven leuk. En wat een pracht quiltje ga je maken!! Veel werk, lijkt me, maar zó de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat een leuk quilt geworden. Daar gaat ze veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*