Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 23 oktober 2016

Blok klaar en een AFFO

Zo, beetje vroeger dan de andere zondagmiddag en/of avonden kan ik al een blogje schrijven over mijn werkjes.
Blok nummer 9 van de Moda mandjes is af, van de week begin ik met blok nummer 10. Nog steeds geen opvulblokjes gemaakt, denk dat ik daarmee begin als alle grote blokken klaar zijn.
Het zonnetje scheen zo lekker op dit struikje, vond het wel leuk om het blok zo te fotograferen.

Dit kussen heb ik klaar, iets doorgequilt en daarna met rits aan de achterkant in elkaar gezet. Dit is een cadeautje voor een lief kind dat erg veel van paarden houd en de komende maand jarig wordt.


Van de week met DH en schoonmoeder richting Rotterdam voor een bezoekje aan vriendin van haar. Het kwam er steeds niets van, nu eindelijk zover en afgesloten met heerlijk mosselen eten in Zierikzee.





Van de week weer een gezellige Bee met ons kwartet, leuk!!!




Liefs, Ineke

13 opmerkingen:

  1. Leuk om naar uit te kijken je Bee:0))
    mooie mandjes ! succes met de volgende hoor :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk mandje en mooie kleur. Ja paardenmeisjes (neem ik aan) zijn hier dol op. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, nee, Ineke, dit is voor een jongen :-D

      Verwijderen
  3. Mooie mandjes heb je gemaakt, succes met de volgende en de opvul blokjes.

    Fijne zondag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig dat "de oudjes" (laat ze het maar niet horen) elkaar weer even hebben kunnen zien en spreken.
    Je mandjesblok is prachtig. Lijkt me nog moeilijk om daar straks opvulblokken voor te maken, maar het gaat je vast lukken.
    Dat paardenkussen is enig! Zou mijn paarden kleindochter ook leuk vinden.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig blok! en dat mooie kussen wordt ook vast gewaardeerd door de paarden liefhebster! Fijn als je 'de oudjes' een fijne dag kan bezorgen, we hopen later dat er ook iemand is die dat voor ons doet toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kussen! En je mandjesblokje vind ik erg mooi. Succes weer met het volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kussen voor je paardenmeisje, zou iets voor onze Else zijn.
    Je blok van de mandjes is mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat de grote blokken af zijn, ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kussen, ik heb ook 2 'paardenkleindochters', die zouden het ook prachtig vinden!
    Mooi, je mandjesblok, bij mij hangt hij al 7 jaar gedubbeld en wel te wachten tot ik eens verder ga met quilten, maar hij is zo groot, en daar ga ik steeds meer tegenop zien. Maar doordat ik ze af en toe weer op de blogs tegenkom, word ik er wel steeds aan herinnerd. En hij is zo mooi, zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi joh, dat blok. Maar óók mooi, dat kussen! Wat zal dat lieve kind daar blij mee zijn.
    Ik denk dat de vriendin van je schoonmoeder genoten heeft van jullie bezoek. Is toch ook niet naast de deur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi blok en leuk zo'n paardenkussen voor een paardenliefhebster!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kussencadeau. Daar wordt ze vast heel blij van. Je blok ziet er prachtig uit. Leuk om hem daat op de foto te zetten.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*