Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 9 oktober 2016

Foto van quilt en nog...

Even een foto van de quilt die ik heb gedubbeld met de latten

Het is een bargello, ooit gemaakt tijdens een workshop onder leiding van Nelleke Tonnis.

Het formaat van de quilt is eigenlijk niet gebruikelijk, lang en smal, maar ik vind er vast wel een plekje ergens in ons huis.





Dan nog even een foto van het overhandigen van de quilt aan mijn jarige vriendin.
Zoals jullie zien, het werd bewonderd door meerdere personen. Vriendin heeft een oranje kanten vestje aan.

Voor vandaag laat ik het hierbij, heb een aanval van allergie (niesbuien) dat ik nu bijna mijn ogen niet kan openhouden. Probeer wel de blogjes van jullie te lezen, maar er komen geen reacties (sorry)

Liefs, Ineke

18 opmerkingen:

  1. Ach arme, wat akelig... sterkte hoor!! Wat zijn je quilts mooi geworden. Zowel de smalle (vind ik juist heel bijzonder, ook de tinten :) als de quilt die je zo liefdevol voor je vriendin gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bargelloquilt, ik heb dit patroon vroeger ook geborduurd. Beterschap met je niesbuien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien is je mooie quilt in de smaak gevallen bij je vriendin. Succes met je Bargello en sterkte met je allergie. Wat vervelend voor je. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit vandaag ook al te snotteren, zit zeker "iets" in de lucht.
    Bargello`s doen het altijd goed, vind ik. Leuk om te maken hè?
    Leuk om ook eens een quilt voor een ander te maken.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi patroon lijkt me bijna een tafelkleedmaat!
    Beterschap!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een quilt voor je verjaardag is wel heel bijzonder! Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is die quilt geworden. Wat leuk een workshop van Nelleke. Zij kan ook zo MOOI quilten en lesgeven. Hele goede beterschap Ineke. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap, Ineke! Zo'n allergie is zo akelig. Wel heel leuk om te zien, dat het geweldige cadeau zo gewaardeerd werd. En de bargello is ook al zo mooi.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die Bargello! daar is vast een mooi plekje voor te vinden! Fijn dat je quilt werd gewaardeerd maar ik had niet anders verwacht, hij is enig! Hoop dat je snel opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Bargello is prachtig daar zak vast en zeker een plekje voor gevonden worden.
      Beterschap toegwenst

      Verwijderen
  10. Ik hoop dat je nu wel helemaal opgeknapt bent. Heel vervelend, zo'n soort allergie, wordt je moe van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik hoop dat je inmiddels opgeknapt bent, wat vervelend!
    Wat een mooie bargello, daar moet je idd een mooi plaatsje voor zoeken!
    En wat een mooi cadeau voor je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een bargallo quilt... lijkt me moeilijk om te maken, hoewel daar foefjes voor zijn, dan heb ik wel eens gezien.
    Maar het ziet er ingewikkeld uit, heel apart.
    Fijn dat je vriendin blij was met haar quilt.
    Hopelijk ben jij weer helemaal opgeknapt. Meestal hoor je dat in het voorjaar, maar misschien bloeit er momenteel ook wel iets waar je gevoelig voor bent.
    Beterschap!
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige bargello! Die wil ik ook altijd nog graag eens maken...
    Hoop dat je je ondertussen beter voelt! En zo leuk dat je bij mij een berichtje achterliet!
    Fijn weekend hoor!! Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*