Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 16 oktober 2016

Het door-quilten

Vandaag alleen een blog over het door-quilten van de top Floral Fancies.
Dat is deze quilt, waarvan de top al maanden op de zolder-hobby-kamer ligt te wachten. Van de week het met latten gedubbeld om gelijk te beginnen met quilten.


Van de week liet ik op het Forum van Quilters op Facebook 1 blokje zien die ik had door gequilt.


Deze dus...





                    Gisteren en vandaag blokje                                     nummer 2 door gequilt






Naast elkaar, midden in de quilt ziet het er zo uit...



De quilt komt uit dit boek.
Heb de blokken en randen gemaakt van restjes en lapjes, gekregen van lieve mensen.

Afbeeldingsresultaat voor quilten is sharing


En dit plaatje vond ik zo grappig*Ü*



Liefs, Ineke

21 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit. Ieder blokje een ander motiefje. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi werk, regelmatig en mooie steekjes. Top hoor
    Mankeert bij mij wel eens wat aan
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt mooi zeg. Rustig verder gaan, dan wordt het een beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie quilt en mooie blokken, leuk, zo zelf bij elkaar gezocht! Veel plezier met de volgende blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Ineke, dikke knuffel vanoit Gent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie quilt veel quilt plezier !

    Gr Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, ziet er hartstikke leuk uit Ineke.
    Wat een enig quilt wordt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Ineke! Altijd leuk om weer een nieuwe top te gaan quilten en mooier te zien worden onder je handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi doorgequilt Ineke. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk weer de laatste deel aan deze quilt bereikt toch.
    Komt er weer iets af Ineke, goed bezig en het is erg mooi............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om zo een gedeelte per keer te gaan quilten en... ziet er geweldig mooi uit, veel plezier met de andere blokken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is nog een hele onderneming. Maar met elk doorgequilt blokje wordt hij mooier.
    Haha, dat plaatje! Zie je ons al zitten??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig dat laatste plaatje. Gelukkig hoeven wij niet te bedelen om lapjes te kunnen kopen, hoewel we dat soms wel doen om lapjes te verzamelen. Vragen aan andere quilters om stukjes stof, zoals jij hebt gedaan.
    Maar dat is alleen maar leuk, want zo wordt een quilt extra spannend met lapjes die je niet zelf hebt uitgezocht.
    Veel plezier met het quilten van de volgende blokjes.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*