Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 30 oktober 2016

Voorbereiding en quiltwerk

Deze week is alweer voorbij, maar wat een heerlijke handwerkdagen.
Ik werk ook nog een aantal dagen, maar heb op de vrije dagen niet veel huishoudelijk werk verricht, alleen de belangrijke schoonmaak gedaan.
Beginnende met de woensdagmorgen, hadden we een gezellige bijeenkomst bij Betsy. Het was heel gezellig, jammer dat ik niet veel had voorbereid, maar ben wel op leuke ideetjes gekomen.
Nu ben ik zover dat ik heel wat klaar heb liggen, kan ik ten alle tijden oppakken.



Als ik hier verder mee ben, zal ik het weer eens plaatsen. Heb gekozen voor beide kleur groen, want  het worden 2 aparte lopertjes of tafelkleedjes.






Ook een aantal dagen/avonden met het quilten bezig geweest en het gaat heerlijk en vlot tot nu toe.



Liefs, Ineke

                                                                                                                                                                                                                                                                                                      




                                                                                                                                                   

 

12 opmerkingen:

  1. Wat een strak plan de boel de boel laten.Lekker aaan de hexagon. Mooie kleuren groen heb je uitgezocht. Ga maar lekker verder. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hexagonnen mooi in deze kleuren doen mij echt aan kerst denken...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi werk allemaal.
    Fijn zo lekker met de hobby bezig.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hexjes vind ik altijd zo mooi om te zien. Hele quilts heb ik al voorbij zien komen. Maar er zelf aan beginnen..... nog steeds niet.
    Mooi die kleuren groen en rood. Dat zijn ook mijn favoriete kleuren. Zouden best leuke kerstlopertjes kunnen worden.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je 2 kleuren gebruikt, dat maakt het net iets speelser. Genieten Ineke, vooral van het laatste plaatje.....
    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, het huishouden loopt inderdaad echt niet weg hoor ;o) Je bent lekker bezig, ik ben heel benieuwd naar de lopertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie quilt ben je aan het quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hexjes zijn altijd leuk om tussendoor wat te doen. Mooeiw kleuren gebruik je, al in de kerstsfeer.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke hexenblommen ben je aan het maken en handig om je quilt gewoon lekker boven op tafel te leggen als je quilt. Zonder ring ook, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelijk ook, af en toe moet je eens 'vrij' nemen van het uishoudelijk werk. Leuk, die hexjes, ik vind dat groen ertussen erg mooi, dan wordt het echt een grasveld met bloemen. Succes met quilten, een hele klus, zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Slim om die 2 kleuren groen te gebruiken! Je zit daar lekker te quilten, het wordt ook steeds 'beter' weer om daar mee bezig te zijn. Dat vind ik tenminste hoor. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De hexjes zien er leuk uit. Mooi met die twee groene tinten.
    Succes met quilten, hij wordt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*