Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 20 november 2016

Hexagon + vakantie

Voordat ik er aan wen om geen blogjes te schrijven, gauw maar een klein tekstje met wat foto's plaatsen.
Manlief en ik hebben genoten van een heerlijke 10-daagse vakantie op Lanzarote. Ja het eiland trekt toch weer en hij duikt graag daar, lekker warm.


Natuurlijk had ik wat spulletjes meegenomen om in verloren en stille uurtjes even wat te prutsen.


En wat foto's gemaakt in het zonnetje en op prachtige bloeiende struikjes.

En tot zover ben ik gekomen. Dit is dan ook een project wat ik tijdens vakanties in elkaar ga zetten. Een in groen met stippen en een met effen groen.

En dan nu wat foto's van het eiland tijdens onze vakantie.
 

 
natuurlijk lekker 

 


veerboot van en naar het dichtbij gelegen eiland La Graciosa







eiland La Graciosa
wijnproeverij











Dit waren best wel veel foto's, maar kon niet goed kiezen ;-)



           Voor iedereen wens ik een fijne (werk)week.



        Liefs, Ineke

16 opmerkingen:

  1. Leuk blog, mooie vakantie foto's. Jij ook fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er fantastisch uit je lapjes en de vakantie met zon... ja die mis je echt op zo'n stormachtige dag als vandaag!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat heb ik ook altijd dat ik niet kan kiezen, en dus alle foto's maar op mijn blog zet.
    Maar ik heb ze vergroot en allemaal bekeken. Ze zijn heel mooi en het ziet er prachtig uit daar. Wel een beetje kaal dat eiland, maar heel apart. Maar gelukkig ook bomen en mooie bloemen.
    De zon... warmte... o, ik verlang er nu al weer naar.
    Fijn dat jullie genoten hebben. Leuke foto trouwens van jou Ineke!
    Liefs van mij,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt daar. Een heel aparte omgeving zeg........................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig eiland is dat mooie foto's !
    Mooie vrolijke bloemen heb je gemaakt.
    Fijne zondag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit zeg je lapjes en het eiland en omgeving. Dus wel weer wennen hier met 🌧 en storm. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat heerlijk: de zon. Fijn dat jullie zulk mooi weer hadden. En hexjes zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto`s, je hexagonnen lijken net echte bloemen. Fijn om in deze tijd van het jaar even van de zon te kunnen genieten.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er heerlijk uit Ineke! Ik denk dat het al ruim 20 jaar geleden is dat wij daar waren maar ik kan me het nog goed voor de geest halen. Vooral de bijzondere bouw- en kunstwerken van Cesar Manrique en het Nationaal park Timanfaya!
    Jullie hebben vast ook weer genoten daar, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto van jou en ook je andere foto's. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalig om even te hebben kunnen genieten van de zon en de warmte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat heerlijk zo'n vakantie op dat eiland. Lekkere temperatuur, lekker eten, lekker ontspannen. Jaren geleden zijn wij er ook een keer geweest. We vonden het geweldig!
    Hexjes zijn een heerlijke bezigheid zo op vakantie. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moest goed kijken wat je hexjes waren en de echte bloemen ha,ha je hebt vast genoten aan de vele foto's te zien, ideaal he digitaal je kan blijven nemen nooit geen volle foto rolletjes meer! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige omgeving om je hexjes te fotograferen! En wat een mooie foto's van het eiland. Wat bizar, die ene foto met vulkanisch gesteente (?). Dat was genieten, je kunt er weer een tijdje tegen, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige vakantiekiekjes. Krijg zo zin om er even uit te vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's van de vakantie. Wat zullen jullie genoten hebben. Het werkje ziet er ook geweldig mooi uit. Nu nog even lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*