Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 27 november 2016

Racen tegen de klok

Van de week en vandaag was het racen tegen de klok. Nou, waarom dan?
Begin bij vandaag!!!    Omdat ik maandag en dinsdag werk en aankomende woensdagmorgen onze gezellig bijeenkomst van De Kwartetters is, wilde ik weer eens wat voorbereidingen doen daarvoor. Wat is handig, natuurlijk een aantal plaatjes(bloemen) om te appliqueren van de Moda mandjes

Eerst wat lapjes zoeken.
Even later is het mandje klaar.
Maar, nu de applicaties...
Dat ga ik vanavond na het eten doen.

Terwijl ik er mee bezig was, kwam ik er ineens op om een collega die morgen 65 jaar wordt even wat extra te verwennen. Ik had al een beker met leuke tekst gehaald met wat lekkere bonbons er in, maar wat leuk zal het zijn om er een persoonlijke touch er aan te geven. Dit is het geworden

Niets leuker dan
een leuk klein tasje
dat aan beide kanten
gebruikt kan worden.



Onderwijl was de Formula 1 race aan de gang met Max, maar spannend voor Rosberg, want hij kon de winnaar worden. En dat werd hij!!!

En dan naar voorgaande weken, zoals ik in mijn vorige blog al had vermeld dat wij vakantie hadden gehad op Lanzarote, bleef natuurlijk veel werk thuis liggen. Waaronder een opdracht van eigenaresse van dit Restaurant. Ze had mij gevraagd om servetten om zoomen en ook een paar extra tafelkleden. Ook had ze bedrukte stof van Debbie Mumm van kerstsokken, of ik daar iets van kan maken om op te hangen in het restaurant. Ok, daar ik nooit zo gauw nee zeg, was ik na de vakantie nog erg druk in een aantal uurtjes gauw wat in elkaar te flansen.
Zie je stapel van rode servetten? ;-)
4 kerst-sokken en de achterkant is rood!


Gistermiddag de laatste tafelkleden af gekregen en daar was ik blij mee, want 's avonds konden wij gelijk alles meenemen naar Lochem. We hadden vrienden mee gevraagd om daar eens te eten, nou, ze hebben genoten.

Carpaccio

Zalm
Biefstuk van eland
Pancakes met ijs en bosbessen
Een paar foto's van de  gerechten die mooi op de foto zijn gekomen ;-)

 Tekst op theezakje! Nou, dan wist ik het wel, jullie ook?



                                  Liefs, Ineke



      











26 opmerkingen:

  1. Weer een leuk blog Ineke, en in Lochem heb ik nog gewoond, 52 jaar geleden, toen was dat restaurant er nog niet denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Annet, ze bestaan 26 jaar, dus dat kan niet hé? ;-)

      Verwijderen
  2. Ja dan kan je het zomaar heel druk hebben, maar je de klus knap geklaard. Mooi resultaat. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ineke, ben blij dat dit allemaal af is!

      Verwijderen
  3. Je hebt hard gewerkt hoor en alles op tijd😉 Keurig hoor. Dan had je dat lekkere eten wel verdiend.
    Liefs Ria🐝😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé? Zo kun je het ook bekijken Ria ;-)

      Verwijderen
  4. Je collega boft maar en wat een leuke sokken, ach bezige bijtje zo als wij blijven altijd wel tijd te kort te komen. Zelf heb ik Piet van de week geholpen om verkleed kleren te maken voor de kleinkinderen.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Leintje. Het is leuk om iemand te verrassen en leuk toch dat je Piet even hebt geholpen, die heeft het in deze tijd toch erg druk. Groetjes

      Verwijderen
  5. Wat een leuke verwennerij voor die collega. Je hebt het er maar druk mee gehad, maar wat een leuke sokken heb je erbij gemaakt.
    De maaltijden zien er verrukkelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer veel gedaan hoor. Erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat veel heb je gedaan mooi tasje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOooo, die mandjesquilt, dat laat me er aan denken dat ik die ook nog heb liggen!!! Maar er komt weer elke keer iets anders tussen.... Jou collega gaat heel blij zijn!!!
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooit las ik eens over dit restaurant , maar ik was het vergeten. En kijk, nu heb ik zomaar ,dankzij jou, weer het adres. Als Canada fans lijkt het mij leuk om eens te gaan met mijn man. Wat ben je druk geweest zeg, maar je kunt voldaan zijn over wat je allemaal gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk verhaaltje weer! En ja, als ik alle tijd van de wereld had zou ik zeker veel meer handwerken (quilten en haken), zalig motorrijden als het goed weer was.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, aardig van je om iemand te helpen met het maken van de tafelkleden en servetten. en inderdaad, als ik meer tijd had (maar misschien moet ik ook beter leren plannen ?) zou ik meer quilten !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat het je allemaal gelukt is, mooi en sfeervol die kerstsokken. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat restaurant ziet er aantrekkelijk uit!! Wat leuk, een Canadees restaurant, apart. Helemaal leuk dat je daar ook wat dingen voor naait! Vooral die kerstsokken vind ik enig. Die zullen daar nu wel heel gezellig hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ben je enorm druk geweest, Ineke, met alles en nog wat! Leuke Kerstsokken, lief tasje en ook nog eens voor iemand tafellakens zomen... Gelukkig ook heerlijk op vakantie geweest.
    En als ik meer tijd had, nou... het werd zo weer gevuld, en dan met allemaal dingen, waar mijn hart bij lag. Geldt ook voor jou, denk ik zo.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker druk met allerlei leuke dingen....soms is het jammer dat we nog moeten werken...het kost zoveel tijd!
    Jullie hebben heerlijk gegeten zo te zien en wat een lief tasje heb je voor je collega gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat ben je toch een bezige bij. En wat komt er leuk werk uit je handen.
    Mooie tas voor je collega.
    De gerechten zien er lekker uit.
    En de tekst op je thee zakje, alle tijd van de wereld.... lekker met onze hobby 's bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben je heerlijk bezig, en fijn dat het allemaal lukt ook nog.
    Kerstsokken en een leuk tasje ook
    Ideetjes om ook eens aan te denken
    Gezellige morgen Woensdag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Wat een mooie tas en de kerstsokken ze zijn ook al zo mooi en leuk. En dan het heerlijke eten hmmm zou er bijna trek in krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, dat was wel even een drukke tijd. Maar gelukkig is het af gekomen, de kleedjes en de kerst-sokken. En dan ook nog een schattig tasje voor een collega maken.
    Zo te zien hebben jullie heerlijk gegeten, vooral toetjes daar ben ik zo gek op :-)
    Leuk die tekst op de theezakjes, heb ze allemaal bewaard, daar ga ik nog eens iets mee doen.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je veel gemaakt in korte tijd die omdraaitas lijkt me erg leuk.
    Lekkere gerechten maar zou zo aanvallen op het toetje!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*