Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 10 december 2016

Conny's speldenkussenruil

Vandaag een extra blogberichtje, met alleen nieuws over de speldenkussen-ruil
Voor het eerst deed ik mee met een speldenkussen-ruil, georganiseerd door Conny . Wat was dit leuk!!! 😊😊😊

Het speldenkussentje wat ik maakte, was natuurlijk van hexagonnetjes. Foto heb ik van Conny's blog gehaald, want natuurlijk was ik vergeten om er een foto van te maken.

Ik kreeg een heel mooi klein geborduurd speldenkussentje van Truus, zo lief. Zelfs met de letter I er op geborduurd. Hiervan een paar foto's van beide kanten.
Er zat een leuke kaart bij, leuk hé?




Liefs, Ineke





11 opmerkingen:

  1. Zag het mooie speldenkussentje dat jij gemaakt hebt al bij Conny op haar blog.
    Het is een beeldig kussentje geworden!
    Die jij gekregen heb vind ik ook heel mooi, zo fijntjes geborduurd.
    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en wat een leuke speldenkussens. Misschien iets om eens met de bee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke speldenkussens. Ik heb ook erg genoten van de ruil! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n speldenkussentjesruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is altijd weer een verrassing om aan een ruil mee te doen, maar wel een leuke verrassing!
    Mooie speldenkussens hoor!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd fijn om elkaar blij te maken, een hele leuke ruil.

    Liefs Ria😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee. Leuke gemaakt en een leuke terug gekregen. Kunnen weer een heleboel speldjes in en die hebben we ook genoeg��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou hexagonnen speldenkussen is erg leuk ! Mooie kleuren bij elkaar :0))
    zie nu net dat jou roze -rode stofje hetzelfde is als degene die ik gemaakt en weggegeven heb :0)
    De geborduurde die je gekregen hebt is ook leuk zo met je initiaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei de speldenkussens zijn leuk, fijn dat je er zo van genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze keer heb ik jammergenoeg niet meegedaan aan de Speldenkussenruil. Maar wat is dat leuk. Je zit je tijdens het maken al echt te verheugen op de reactie die jouw kussentje zal opleveren. Die van jouw én degene die je gekregen hebt zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie exemplaren beide Ineke! Was inderdaad heel leuk om te doen en niet al te tijdrovend. Ook al hebben sommige dames er echte kunstwerken van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*