Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 18 december 2016

Hand+werk+post

Niet veel  handwerk gedaan van de week, wel het blok voor de Moda mandjes quilt  voorbereid en nu hoef ik alleen nog de bloemen en blaadjes te knippen, zodat ik het de woensdag na de feestdagen mee kan nemen naar de Bee.

De kleurtjes van dit leuke borduurtje bij elkaar gezocht, leuk werkje voor 's avonds op de bank.


Het was een drukke werkweek en komende week idem dito. Als ik dan thuis kom van het werk, meestal geen  zin meer om te freubelen, maar zo'n klein werkje is altijd leuk.

Op Facebook zag ik dat SoedIdee mooie stofjes had met schaapjes er op, gelijk een bestelling gedaan en dat kwam gistermiddag al binnen. Zo, dat was een snelle service!!!



Van een vriendin kreeg ik mooie grote dennenappels, dus dat was nog een dagje knutselen voor de kerstdagen en wat versiering in huis aan te brengen.

Dan rest mij niet anders dan iedereen hele Fijne Kerstdagen en een heel Gelukkig en gezond 2017 te wensen!

Liefs, Ineke

18 opmerkingen:

  1. Leuke projectjes heb je onder handen, en wat een lieve stofjes. Je zou er zo mee willen beginnen.
    Jullie ook goede feestdagen gewenst en een gezond en creatief nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er komt een leuk borduurwerk aan bij jou zie ik.
    Jij ook hele gezellige kerstdagen gewenst en gezond weer frauderende 2017 in.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er komt een leuk borduurwerk aan bij jou zie ik.
    Jij ook hele gezellige kerstdagen gewenst en gezond weer frauderende 2017 in.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het is altijd een drukke week voor en ook nog na kerst. Maar je hebt toch al wat voorbereid om mee te nemen naar je bee. Ik denk dat wij het altijd fijn vinden als er wat klaar ligt, al is het maar iets kleins. Die handjes van ons ook ......
    Fijne kerst en nieuwjaarstijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi, klein borduurtje! Inderdaad fijn om mee bezig te zijn na een drukke werkdag. Schattige stofjes heb je gekocht. En die dennenappel is leuk geworden!
    Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige nieuwe werkjes :0))
    Fijne dagen ook alvast !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In deze drukke laatste weken van het jaar is het vaak lastig de tijd te vinden om creatief bezig te zijn. Die leuke kleine projectjes zijn dan extra leuk! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk heb je die dennenappels versierd, daar zou ik nou nooit opgekomen zijn! Leuk Ineke, je brengt me op een idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi allemaal, ook de dennenappeltjes en het borduurtje.
    De allerbeste wensen, voor jou en de familie. Fijne Kerstdagen, en een goed en gelukkig gezond 2017.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annie, ook voor al je reacties, het hele jaar door.

      Verwijderen
  10. De kerstman is met een prachtige quilt bezig, voor wie zou die zijn?
    Heerlijk hè, om pakjes te krijgen ook al heb je ze zelf besteld en betaald. Toch altijd verrassend.
    Je bent al gezellig in de kerststemming.
    Wens je fijne dagen.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jou ook heel veel goeds voor 2017 Ineke. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om na een werkdag lekker te ontspannen met een handwerkje. Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2017 toegewenst groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerst/dennenappel is dat zo. De beste wensen, voor jou en de familie. Fijne Kerstdagen, en een goed en gelukkig gezond 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee met de dennenappel , fijne feestdagen en een gelukkig 2017

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*