Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 25 december 2016

Kerstavond

Vanavond, Kerstavond,  heerlijk met de Floral Fancies quilten op schoot, TV  met het programma "All you need is Love" aan. Hoe fijn en vredig kan het zijn.💖


Inmiddels, 1e Kerstdag komt er misschien niets van,  om even wat te patchen of quilten, want wij gaan zo weg, maar heb al wel wat klaar gelegd om iets te maken. Waarschijnlijk wordt het 2e Kerstdag wel een ideale dag om iets te freubelen.


Nog een paar leuke foto's van  hoekjes in mijn quilt-ateliertje. Niet heel scherp, heb ze gemaakt met mijn telefoon en daarna verkleind. Dan krijg je dat hé!
 
Fijne kerstdagen,
                                    liefs, Ineke






14 opmerkingen:

  1. Ziet er toch gezellig uit op de foto's hoor.
    Heb ook naar All you need is love gekeken. Heerlijk al die liefde van over de hele wereld. Liefde is toch het mooiste wat er is?
    Daar verheug ik me altijd op elk jaar. Jammer dat er geen sneeuw lag in Noorwegen.
    Jullie ook hele fijne kerstdagen.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit, hoor! Fijne kerstdagen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige hoekjes laat je zien, fijne dagen! Lieve groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige hoekjes heb je met het handwerk gemaakt!
    Fijne feestdagen,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hel leuk hoor, en morgen misschien wat steekjes,
    ik ook hoop ik.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het gezellig gemaakt op jouw kamertje. Nog een fijne Kersttijd verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja als het kan iedere dag wat steekjes (liefst meer;0)
    Maar deze dagen schieten ze er toch bij in...als t maar even kan ...het liefst neem ik wat te patchen mee...maar dat lukt meestal niet...
    Fijne avond en 2e kerstdag gewenst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne kerstdagen en tussendoor nog wat aan de hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie ook hele fijne dagen gewenst Ineke! En heel veel quiltplezier voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel gezellig uit allemaal. Fijne tweede kerstdag vandaag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig hoor, fijne kerstdagen jullie en lekker rustig aan doen.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig hoor, fijne kerstdagen jullie en lekker rustig aan doen.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je blog gevonden door je reactie, ik zie allemaal leuke dingen dus ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop, dat je toch nog wat quilttijd hebt gevonden. Leuke plaatjes van je quiltkamertje.
    Ik wens je morgen een fijne avond en alle goeds voor 2017!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*