Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 29 januari 2017

Een leuke inspirerende week!

Voordat ik aan mijn gebruikelijk verhaaltje begin, wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de leuke lieve reacties die regelmatig hier op mijn blog verschijnen. Ook hiervan krijg ik veel inspiratie💛
Hoe anders was het vorige week, toen zat ik er een beetje doorheen (zie hier- klik). Gelukkig heb ik geen verstelwerk met ritsen meer 😋

Van de week hadden wij, het Kwartetters clubje, weer een bijeenkomst, een BEE en dit keer bij mij.
Anita had nog een verlaat (Kerst?)cadeautje mee gebracht voor ons, een leuk borduurtje van onze (voornaam)-initiaal, aan een klein schaartje. Ik heb gelijk die van mij aan mijn AppliquéLover-etui genaaid, zo verlies ik mijn schaartje nooit!


Dan onze werkjes:  Betsy had een prachtige top van hexagonnen mee, daar was ze bezig met de randen eromheen aan het naaien. Karola was bezig met blokjes van de Loyal Union Sampler, één had ze helemaal afgekregen, de ander was ze halverwege gekomen.


Anita liet haar breiwerkje zien, ze is begonnen met sokken breien en ze was met het laatste stukje doorquilten bezig, een quilt voor haar dochter.

En ik heb een blokje af gekregen van de Moda -mandjes, snel klaar met de applicatie, dat was niet zoveel.


Zoals jullie bovenaan mijn blog kunnen zien, doe ik weer mee met de speldenkussen-ruil, van de week ontving ik een schattig speldenkussentje, alleen mag ik het nog geen foto plaatsen, er is afgesproken dat het vanaf de 11e februari op alle blogs komt te staan van de deelnemers. Dus maar even wachten. 😔

En dan schreef ik hier(klik) over een verrassing voor een lief iemand, die mij een tas met lapjes had gegeven. Inmiddels heeft ze etuitje gekregen en ze is er heel blij mee. Een leuk cadeautje, zo'n klein tussendoortje 😊

Aan het baby-quiltje wordt nog gewerkt, vanmorgen even snel garen en een stofje voor de achterkant gekocht. Het wordt snoezig 💖

Ook ben ik nog steeds bezig met het quilten van de Floral Fancies, dat moet voor augustus af zijn. Het komt vast goed.


Liefs, Ineke🌺

26 opmerkingen:

  1. Je bent heerlijk creatief bezig geweest! Fijn dat je dipje weer over is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellig blogje weer met veel moois.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marja
    🌷🌷🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om te merken dat het dipje weer verleden tijd is. Leuke dingen laat je weer zien.

    Groetjes,
    Marga💙

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van geen inspiratie stroom je over van dat. Je bent met leuke dingen bezig Ineke. Ik ben nieuwsgierig naar het speldenkussentje. Leek me ook wel een leuke ruil, maar ik liet hem aan me voorbijgaan.
    Succes met je quiltje
    Fijne zondag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig Ineke al de projectjes je dip is helemaal verdwenen blijkbaar geniet ervan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn, dat je je quilters-modus weer terug hebt, Ineke! Maar dat kan bijna niet anders met zoveel inspirerende projecten, die in jullie groepje voorbij kwamen. Je nieuwste mandjesblokje met het lieve aardbeitje is prachtig!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél veel leuke dingen gedaan. Altijd gezellig een Bee, ook altijd een goede inspiratie bron.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn blogje,en een dipje gaat wel weer over ,ik heb ook soms eens een dipje en geen zin in steekjes maar het komt steeds weer goed.Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een gezellig blogje. Ik moet toch ook maar ens iets met mijn blog gaan doen. Daar staat nog steeds niets op, heb hem al jaren gelden aangemaakt maar snap er niet zoveel van. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je uit het dipje bent gekropen. En meteen zoveel leuke en mooie dingen hebt ondernomen. Ik zit nog in de winterdip en kom niet verder dan me vegapen aan pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn zeg ! ook
    om te lezen en kijken bij je :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zie je maar weer even een dipje en dan met een sneltreinvaart verder.
    Vind je mandjes erg leuk worden en mooie kleuren. Ga zo door en fijne dag. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lekker druk, gezellig en inspirerend weekje Ineke! Gelukkig zijn de vervelende klusjes gedaan en mag je weer met leuke dingen verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed zo Ineke, zie je wel, ht komt altijd weer goed.
    Chapeau!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een mooi scharenhangertje gekregen Ineke! En weer een blokje af. Zo groeit jouw quilt gestaag. Leuk, dat jij al een speldenkussentje hebt ontvangen. Ik ben er nog mee bezig. Bijna klaar. Het liep niet allemaal zo vlot, maar ja, ik heb nog een aantal dagen. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Druk druk ben je weer met leuke dingen, allemaal hebben we wel eens een dip. Maar je bent er weer......liefs.conny. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wat gezellig hier , en veel is er te zien bij jou.
    Schattige cadeautjes, en het etuitje super mooi.
    Goede nieuwe week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent druk met van alles Ineke. Jammer dat we nog niet alles kunnen zien, maar dat komt vast nog wel.
    Altijd gezellig een bee. Leuke dingen bekijken en lekker bijkletsen.
    Mooi blok heb je gemaakt, dat mandje met aardbeitje er in.
    Je hebt een mooi etuitje gemaakt voor die lieve lapjes-gever.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hihi nog steeds als een speer bezig, werkt aanstekelijk!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie dingen laat je zien waar iedereen aan bezig is. Je etuitje is prachtig. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je mandjesblok enig, en ook de rest natuurlijk. Leuk, zo'n speldenkussenruil, wel een verband, lijkt me.
    Heerlijk weer hè, zo'n Bee?! Gewoon alleen al voor de gezelligheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt en wat is het mandjesblok erg mooi geworden net als de de andere werken die je laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook op jouw bee is veel moois te zien, wat een schattig schaarhangertje! Leuk, je spulletjes bij elkaar.
    Ik ben benieuwd naar het speldenkussentje.
    Fijne avond!
    I

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent heerlijk bezig ! Fijn om met zo'n Bee samen af te spreken, ik vind dat ook altijd leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben gevallen voor het etuitje, wat een leuk kadootje! Je moda blokje is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*