Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 1 januari 2017

Gelukkig, gezond en creatief 2017


Oudejaarsavond, terwijl overal vuurwerk al wordt afgeschoten, bereid ik mijn eerste blogje van 2017. Zet het alvast klaar, morgen, 1 januari 2017 komt het automatisch op www te staan.

En bij deze wil ik alle blogger-lezers een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar wensen. Ook wil ik iedereen bedanken voor alle lieve reacties van het afgelopen jaar!💗En een warm welkom voor alle nieuwe volgers.

Selfie met telefoon 

Van de week hadden we weer een gezellige Bee van ons Kwartetters groepje, zo jammer dat 1 lid niet aanwezig was. Daarom speciaal voor Betsy, nogmaals onze groepsfoto.

En dank je wel voor je lieve cadeau, een mooi lapje, wat altijd van pas komt.


Ik weet niet of mede-bloggers het ook hebben, maar als je dan van zo'n bijeenkomst thuiskomt, ben je helemaal geïnspireerd  en ga je "vol gas" verder, in de middag, de volgende dag en dan maak je nog weer wat, omdat je het al zo lang wilt maken.




Zo is er dit blok van de Moda mandjes af gekomen, eenzelfde "dingetje"wat ik de dames van de Bee heb gegeven (daar geen foto van, omdat Betsy het nog niet heeft ontvangen), maar nu 1 voor mij en een superleuk etuitje voor mijn handige tools voor het quilten waar ik superblij en trots op ben
Is het geen dotje?😍











Liefs, Ineke

21 opmerkingen:

  1. Ook voor jou en je dierbaren een gelukkig nieuwjaar, Ineke! Mooi blok heb je er weer bij. En het etuitje is inderdaad een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar! Je tasje is enig geworden en je hebt gelijk wat betreft de inspiratie die je krijgt van andere quilters! Dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook de aleerbeste wensen voor een wonderschoon 2017. Ja, dat heb ik ook als ik thuiskom van een biijeenkomst. Op dit moment is het meer spinnen en breien. Maar als ik jouw etuitje zie ..... dat zou zomaar een nieuw projectje kunnen zijn waar ik snel aan ga beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nieuwjaarsdag is al weer bijna voorbij, en lees jou blogpost.
    Mooi Moda mandje en het etui, echt een dotje.
    Ja als we onze Quiltmiddag hebben, na de tijd weer veel inspiratie.
    Fijn creatief en goed jaar.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mandje en etui. Voor jou ook een gezond en creatief 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Quilters bij elkaar geven altijd zoveel inspiratie, heerlijk is dat!
    Jij ook een heel goed, gelukkig, gezond en creatief 2017!
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook een gezond en creatief 2017. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel gezondheid en geluk in dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De allerbeste wensen voor een liefdevol, gezond en creatief 2017!!! En met dat "creatief" zit het wel goed bij jou... Ik blijf graag je blogjes lezen en van je mooie werkjes genieten, en wie weet gaan we elkaar nog een keertje tegenkomen in 2017.
    Liefs van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je een heel gelukkig en gezond 2017 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik wens je/jullie een gelukkig, gezond en creatief 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens je een goed, gezond en creatief nieuw jaar toe! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een gelukkig, gezond en creatief 2017 toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jullie alle goeds, Ineke en geniet van je handwerken.
    heel veel liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook voor jullie de beste wensen!
    En een fijn nieuw blog, quilt .. (voor jou ook Bee.) jaar gewenst !
    Liefs,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief etuitje.
    De beste wensen vanuit Hoofddorp!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook voor jouw een geweldig nieuw jaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook voor jou alle goeds in 2017! Wat een leuk etuitje heb je gemaakt, en inderdaad, een bee is heel inspirerend.
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Via, via, kwam ik op je blog terecht. Wat maak je mooie dingen en wat schrijf je gezellig! inderdaad na een bee ben ik ook helemaal weer "in the mood" om verder te gaan. Dat is echt de kracht van ene leuke bee, elkaar
    inspireren en motiveren. Hoe werkt dat, de speldenkussentjesruil?
    Nog de besten wensen voor 2017!
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*