Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 11 februari 2017

2e speldenkussenruil

Vandaag mogen wij jullie allen de speldenkussens laten zien die verstuurd zijn en die wij hebben ontvangen. Het was weer een goed georganiseerde ruil, dank je wel Conny (klik)

Foto van Tilly (gevuld)
Deze keer mocht ik een speldenkussen sturen aan Tilly Claeys en dat is dus zo een geworden         =======>

Foto van mij (ongevuld)
En als je het klepje open doet, kun je daarin je naalden steken.

<=======






En ik kreeg een speldenkussentje van Mevr. Eikelboom, zo mooi en fijntjes geborduurd en met een schattig knoopje afgewerkt. Ze had het gelijk opgevuld en verstuurd.
Kreeg de foto niet mooier๐Ÿ˜”





Natuurlijk wilde ik ook een dezelfde speldenkussen hebben als die ik had verstuurd, die hebben jullie pas hier (klik) over gelezen. Okรฉ, ik zal de foto nogmaals plaatsen ๐Ÿ˜‹ Deze keer heb ik kerststofjes gebruikt.๐ŸŽ…๐ŸŽ„







     Liefs, Ineke     

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n speldenkussenruil, en wat een leuk speldenkussen heb je gemaakt. Maar die je ontvangen hebt is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo'n speldenkussenruil! Je hebt wat moois gemaakt en ook gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ruil, ziet er ook weer verzorgd uit, en wat heb je een mooie foto bovenaan, prachtig.
    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi speldenkussen heb je gemaakt, mooi model ..en ook diegene die je gekregen hebt is een schatje..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je zo'n leukerd ook voor jezelf hebt gemaakt! En het speldenkussentje dat je hebt gekregen is ook een snoepje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een handig en mooi kussentje gemaakt en verstuurd.
    Maar die jij gekregen hebt is ook een schatje.
    Zo mooi borduurwerk, jammer om daar spelden in te steken :-)
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke speldenkussentjes een leuke ruil. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi en handig kussentje heb je gemaakt, voor de ruil en voor jezelf! Maar die je hebt ontvangen, is ook supermooi!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig het hexagon spelden kussen met extra flap, leuke toepasselijke stof heb je gebruikt!
    Ook je gekregen kussentje een leuke nieuwe aanwinst!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben er nog steeds erg blij mee,bedankt voor het maken. Tilly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *รœ*