Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 19 februari 2017

Beetje afwisselen

Deze week heb ik wat meer afgewisseld met mijn handwerkjes.
tussen-blokjes en groot blok
Het leek mij leuk om langzaamaan te beginnen met wat blokken van de Moda mandjes aan elkaar te naaien. Maar dan moest ik dus ook eens beginnen met de kleine tussen-blokjes. Oké, stofjes gezocht en gekeken of het een leuke afwisseling werd qua kleuren. Maar eerst een groot blok gemaakt, waar geen applicatie werk in was verwerkt.


Hier naast de eerste blokken die ik aan elkaar heb genaaid.



En gisteren weer bezig geweest met nog een paar tussen-blokjes.




Maar even een compilatie van foto's gemaakt, anders komen er gewoon veel te veel foto's hier op mijn blog😋







Maar...😊

...ik ben ook lekker bezig geweest met het voorbereiden en de eerste beginselen van het applicatiewerk van de "Bride and Bloom"blok. Altijd mijn applicaties geplakt en/of festonsteek/appliquick gebruikt, dus nu ga ik het op een andere manier doen. Zover ben ik nu, leuk werkje voor a.s. woensdag, wanneer wij, als Kwartetters-groepje weer bij elkaar komen. Ik heb er zin in! 💕
Liefs, Ineke



19 opmerkingen:

  1. Mooie blokjes heb je weer gemaakt Ineke. En al lekker voorbereid voor de komende week. Altijd een heel werk maar fijn als je dan echt aan de slag mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke werkjes waar je mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het voorbereiden gaat het meeste werk zitten, maar daarna kun je dan weer lekker vooruit.
    Fijne zondag.
    🌷🌷🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt het mooi! zowel de mandjes als de bride.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt genieten, je blokjes van deze week, zowel van de mandjesquilt als van de B&B! Je bruidje krijgt nu zelfs een gezichtje, wat leuk! En je zult het zien: op de manier van Ted Storm appliceren gaat je vast prima bevallen.
    Fijne week gewenst en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi werk weer! En fijn dat je goed voorbereid bent. Ben benieuwd naar het resultaat. Maar dat laat je ins vast wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blokjes en leuk bruidje. Leuk dat je weer een nieuwe manier van appliceren gebruikt. Ben benieuwd hoe het je bevalt. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Teveel foto's op je blog... kan dat dan? Toch leuk om alles te laten zien en voor ons om te bekijken?
    Heb zelf ook altijd erg veel foto's, maar zo leuk om te maken hè.
    Goed dat je de blokken alvast aan elkaar gaat zetten, dan krijg je toch een goede indruk van het geheel.
    Dat bruidje ziet er schattig uit, zo leuk die stofjes van haar jurkje.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om de blokken aan elkaar te zien. Zie je het groeien zo. Erg mooi hoor.....liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat worden die blokken met die tussenstukken aan elkaar leuk! en je applicatie ook. Hoe ga je het nu doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie blokken voor de Moda mandjes.
    En het nieuw blok word zeker weer wat moois
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk geworden al je blokken!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk de mandjes met zulke kleine driehoekjes lapjes :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke blokjes, appliqueren, ik vind het nog steeds moeilijk maar zo leuk om te doen! Je speldenkussentje is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, zowel de mandjes als je geapliqueerde blok.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke applicatie, Bride and Bloom, enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk genieten van je mooie blokken .begrijp ik nu dat je bij ted storm ga?
    Bofkont. Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je applicatieblok is helemaal te gek! Natuurlijk ontzettend leuk werk. Maar die tussenblokjes met de mandjes zijn ook ontzettend leuk. Wordt een enig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*