Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 12 februari 2017

Winter + handwerken

Winter en handwerken, een zeer goede combinatie.
Vanmorgen werd ik wakker en toen ik naar buiten keek, lag er best veel sneeuw. Vind het altijd jammer als er dan weer een paadje is gemaakt om makkelijker te lopen😔

Oké, nu over handwerken, begin maar gewoon bij de woensdag, want maandag en dinsdag vind ik niet zulke leuke dagen, zijn mijn werkdagen😳. Is natuurlijk wel fijn dat ik mag en kan werken, maar het gaat niet over mijn hobby, daarom...

Oké, de woensdag dan, de dag dat ik meestal iets leuks kan doen, zoals nu het blok van Els van de maand maart. Ik had het weliswaar niet helemaal afgekregen, maar gisteravond even de laatste steekjes gezet, dit zijn ze dus alle 3 samen.




Dus nu weer wachten op blok nummer 4, van april.




Donderdag, een dag in teken van mijn Handwerkbeurs bezoek, waar ik gezellig met diverse standhouders heb gesproken en ook wat ingeslagen heb, allemaal nuttige dingen met een leuk rozen-lapje aan het einde. Wat was het een gezellige dag!




En dan zaterdag, wat heb ik hier naar uitgekeken. De workshop die ik bij Petra Prins in de winkel ga volgen van de Bride en Bloom, gegeven door Ineke Marijnissen (v.d.Molen). Wow, wat fijn, wat heerlijk, wat gezellig! Ik heb natuurlijk goed geluisterd en stofjes uitgezocht, weinig foto's gemaakt, maar nu ga ik dus gauw beginnen. Toedels 👋 Volgend blogje meer!



Liefs, Ineke  

19 opmerkingen:

  1. Piep
    Gezellig blogje meid..
    Hier ook dadelijk aan de quilt..

    Nog even iets lekkers bij de koffie aan het maken

    Veel zondag plezier
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handwerken en winter passen inderdaad heel erg goed bij elkaar. Wat dat betreft zal het vandaag ook wel weer een heerlijke handwerkdag worden.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marja
    ⛄⛄⛄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een leuke week Ineke.wat worden de blokjes van het patroon van Els toch leuk.Fijne Zondag.Groetjes Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk blogje deze week .En ja ook de twee werk dagen moet je koesteren ik heb ze niet meer jammer genoeg.
    Je blokje van Els ziet er leuk uit.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooi 'kopfoto'!! Prachtig.
    Enige blokken heb je al af. Ik ben benieuwd naar de resultaten van je cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig blogje, veel plezier met je nieuwe project, ik ben erg benieuwd. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil wedden, dat je op dit moment zit te appliceren(op z'n Teds?) en vooral zit na te genieten van gisteren. Er gaat voor een quilter toch niets boven de spanning van het beginnen aan een nieuw project en ik ben nu al benieuwd naar je eerste steekjes. De blokjes, die je tot nu toe af hebt van je andere project, zijn supermooi geworden.
    Een fijne week gewenst en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zijn je blokjes, ik sla ze op maar ga ze zeker maken.
    Prachtige stofjes gekocht.
    Ook gezellig naar de handwerkbeurs
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk weekje met heel veel leuke dingen. Vast weer veel bekenden ontmoet in Zwolle en als klap op de vuurpijl een workshop! Een week om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je t zo leuk hebt gehad. Heerlijke dagen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was vanmorgen een verrassing al die mooie sneeuw!
    Maar ik wel fijn dat het nu snel weg dooit, dat loopt wel fijner.
    Wat gezellig op de beurs, is heerlijk om daar rond te dwalen en te genieten van al dat moois.
    Je hebt bij Petra een hoop gekocht, mooie stofjes voor je nieuwe quilt, leuk!
    Je hebt het gezellige maart blokje met de Primula's al klaar, je loopt voor!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De onaangeroerde sneeuw is altijd prachtig.
    Wat heb je een leuke aankopen gedaan. En wat is het blokje leuk geworden, spannend hoe het 4de blokje gaat worden'

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd leuk om even mee te kijken op de beurs, mooi maandblok heb je ervan gemaakt!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk het project van Els!
    Naar een beurs gaan is altijd genieten. Er is vaak zoveel te zien en zoveel inspiratie op te doen.
    Ben benieuwd naar de Bride and Bloom die je gaat maken.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal waar. Winter en handwerken en dan mooie sneeuw buiten..... Leuk die workshop bij Petra Prins. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je heb het naar je zin gehad zo te lezen, heerlijk weer........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Over sneeuw en leuke dingen. Het was heerlijk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stofjes heb je uitgezocht voor de Bride en Bloom quilt, bom van Els is leuk om te doen hè groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*