Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 11 maart 2017

Allemaal B's

Het draait niet alleen om de Bride and Bloom bij mij (of als je het afkort= B&B) 😊



Deze week even het blokje van Els (Bobbin = B) van de maand april gemaakt. Het ziet er wel heel erg op z'n Paas-best uit 😉




De hele week al erg naar uitgekeken, workshop van Ineke op zaterdag in de winkel van Petra Prins in Zutphen, de tweede alweer. Hele week druk geweest met blaadjes, bloemetjes, uithalen, weer opnieuw met kleine steekjes vastzetten , tevreden? (zucht) verder gaan, elke minuut benutten, zere vingers enzovoort, enzovoort😰. Uiteindelijk het eerste blok van 50 x 50 cm niet af gekregen. Nog een paar bloemen en wat blaadjes, dus valt wel mee.


Van een paar "bruidjes"die vandaag op de workshop waren, foto's gemaakt en bij elkaar op een plaatje gezet.



Het was super gezellig en naar huis gegaan met het 2e blok-patroon en natuurlijk wat stofjes en de nieuwste Quiltmania.

Liefs, Ineke





P.S. Voor iedereen die dit verhaal eerst dachten te zien, ik had het al geplaatst, maar er moest nog iets veranderd worden. Daarom weer terug gezet op concept.🌺🌼
En wil hierbij nog vermelden dat ik vaak zoveel leuke reacties krijg, heel hartelijk bedankt daarvoor🌸🌻

14 opmerkingen:

  1. Je bent toch al een heel eind gekomen Ineke. Heel leuk, ook de andere bruidjes. En weet je, het is toch hobby? Geen aangenomen werk. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een gezellig blogje Ineke. Wordt leuk de B blokken. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik dacht al, klopt het wel. Maar nu kan ik je blog weer lezen. Je hebt hartstikke hard gewerkt, het geeft toch niet dat je niet klaar was? En nu lekker weer verder. Ik werk niet in jouw stijl, maar vind het leuk om te lezen wat je doet. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je B&B ziet er leuk uit. En ja onze hobby kent geen haast, gewoon lekker bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blokje wordt geweldig leuk. Wat een klus heb je geklaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blok is prachtig geworden. Nog wat blaadjes er bij en het meisje nog oogjes etc. en het is helemaal mooi.
    De andere blokken die gemaakt waren zien er ook prachtig uit.
    Ben benieuwd hoe het verder gaat.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het gaat je prima af, Ineke, het appliceren, ondanks de zere vingers. Wat zijn deze blokken trouwens mega-groot, vergeleken bij het originele patroon van 12x15 inch! Ik vind je blok wel inspirerend, en misschien, dat ik binnenkort ook maar weer eens een blok toevoeg aan mijn CWB (Civil War Bride quilt).
    Veel plezier met je steekjes deze week en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en zonnig B&B blok.
    Prachtig al die bruidjes.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi blokje van Els heb je gemaakt, staat bij mij ook nog op de WIM lijst. Je B&B blokje is ook al zo mooi.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er enig uit al die bruidjes bijeen! En dat blokje van Els is ook zo heerlijk Lente-achtig en zonnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ook ik was al op je blog langs geweest hihi wil niets missen dus kom graag terug! Leuk het blok in groen en geel en dan die bruidjes, vind die ene net een Zweedse... leuk dat ze zo samen komen als ze echt waren wat zouden ze dan tegen elkaar zeggen...
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief blokje! En het kantje langs de bruids-jurk vind ik zo leuk! Ik vind het gewoon jammer dat ik mijn CWB af heb.....jij zit er zo te zien ook met plezier aan te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Bobbin blokje, echt een paas sfeertje, leuk, in deze tijd. Ik heb ze allemaal uitgeprint, maar ben met teveel tegelijk bezig.
    En je bruid is prachtig, leuk ook om er zoveel bij elkaar te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*