Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 5 maart 2017

Applicatie

Wat  heb ik van de week  gedaan💙
Bijna iedere dag een klein stukje verder, ben lang bezig geweest met de handjes, zo miniscuul, zo ienieminie, maar het is gelukt, al heb ik nog wel weer een klein stukje uitgehaald want in een handje moest een stukje van de tak eronder door en bij het andere handje zag je een paar steekjes van een iets te donker garen erboven uit-piepen😱. Gelukkig wist ik dat een van de dames van ons groepje (Kwartetters-Bee) nog een klosje heel licht garen aurifil no.80 had, die heb ik van haar mogen overnemen.

Komende zaterdag weer naar Zutphen voor de volgende workshop.



Gisteren is het volgende patroontje van de BOM van Els geprint, alvast wat lapjes uitgezocht en daar ga ik vanmiddag ook mee aan de slag.


De mandjes laat ik de komende weken even met rust.😅
Ook alle UFO's op de foto gezet, daar wijd ik me een andere keer aan in mijn blog.
Wel wil ik deze even delen, van de week ook al op Facebook gezet. In 2012 is Margo begonnen met de BOM, uiteindelijk bij mij in een doos terecht gekomen.  Moeten er nog een paar blokjes van gemaakt worden. En ik ga echt eerst alles afmaken, voordat ik weer met wat nieuws ga beginnen.






Liefs, Ineke

                                                     Fijne week

19 opmerkingen:

  1. Je applicatiewerk ziet er fantastisch uit! Zó leuk!
    Goed plan om even niet aan iets nieuws te beginnen. Altijd best moeilijk, vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede voornemens en wat apliceer je keurig, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het mooi! Leuk om zo te zien groeien stukje voor stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer gezellig Ineke en je applicatie ziet er prima uit hoor. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoeg te doen,je zult je zeker niet vervelen.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel mooi uit en wat een bofkont ben je dat je in Zutphen de workshop kan volgen. Jaja dat niets beginnen dapper hoor. Fijne dag verder ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi . Het is een aardig gepriegel. Super, ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De handjes van je bruidje zijn picobello gelukt, hoor!
    Ik vind het heel knap van je, dat je eerst gaat afmaken, wat je nog in de kast hebt liggen en niet aan een nieuwe verleiding toegeeft. Als ik nog af zou maken, wat er hier in de kast ligt, ben ik misschien nog wel een jaar of 10 zoet...
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi appliceerwerk! Ben benieuwd of je je goede voornemen volhoudt. Is een valkuil voor creatieve geesten, denk ik altijd maar. Was weer fijn om je gezellige blog te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk om verschillende werkjes te hebben zo te zien is het patchen en appliqueren mooi het priegelwerk!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het mooie vrouwtje ziet er steeds gezelliger uit. Lekker plantjes om haar heen.
    Die volgorde van opnaaien, daar vergis ik me ook wel eens in, wat moet onder wat.... goed nadenken.
    Maar het wordt mooi.
    Brave meid hoor dat je eerst dingen gaat afmaken voordat je aan een nieuw project gaat beginnen.
    Nieuwe dingen zijn altijd zo leuk en verleidelijk.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit appliqueren, doe je dit op de workshop.
    Je Uffo komen zeker af.
    Op mijn blog is het even stil, niet veel om te laten zien.
    Goede nieuwe week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie applicaties Ineke, succes met de ufo's,valt niet mee om alle verleidingen te weerstaan.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het applicatiewerk mooi geworden. Wel een geduldwerkje met die hele kleine onderdelen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk die pastelkleurige BOM die je als UFO hebt liggen. Ik zou zeggen afmaken! Al is het iedere maand maar een stukje met als deadline eind van het jaar in ieder geval de top af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW ik vind het zó knap Ineke! Dat gepriegel is niet zo mijn ding, daarom zit ik vol bewondering te kijken hoe prachtig je dit gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie applicatieblokken, het ziet er prachtig uit! Knap, hoor, dat je eerst je ufo's af gaat maken, dat lukt mij helaas niet.
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eerst alles af aken! Wow wat een dapper besluit! Dat heb ik mij vaak zat voorgenomen. Lukt alleen nooit zo! Suc6 met de bride and bloom.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*