Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 25 maart 2017

Nogmaals over UFO's en vakantie is voorbij!

Oké, zoals ik vorige week had beloofd, hier dan korte beschrijving over al mijn UFO's ( of zal ik zeggen, WIP's?)
De eerste foto, de vlindertjes, patroon gekocht bij Jacqueline (Aljona) tijdens een van de handwerkbeurzen die jaarlijks in Zwolle wordt gehouden.

Foto 2 is een patroon van Lori Smith, ben er al een paar jaar gelden mee begonnen, maar het einde is in zicht, alleen nog door-quilten.



De 3e foto, is een BOM van Margo, waar ik aan mee gedaan heb, moet er alleen 2 blokjes voor maken, dan is het af.
Tenminste, de top, daarna quilten natuurlijk.

De 4e foto, een leuk tafel-kleedje, leuk voor de kerstdagen, moet alleen nog gequilt worden, de zoveelste😜



Dan deze bargello, een aantal blogjes geleden er ook al eens over gehad, omdat ik toen deze heb geregen met de latten-methode 😰, maar ja, er ligt hier naast me op de bank nog een quilt, dat nog niet af is met het quilten, de Floral Fancies, deze moet eerst af, omdat het in augustus als verjaardagscadeau wordt gegeven aan mijn zus.


Kijk, op de foto van een aantal maanden terug, waar ik er pas aan was begonnen met het quilten, nu ben ik met de laatste 5 blokken bezig en dan de randen nog.


Dan de Moda mandjes, jullie zeker wel bekend, want daar blog ik nog wel eens vaker over. Deze ligt momenteel weer even te wachten, totdat ik weer een beetje bij ben met mijn huiswerk van de Bride and Bloom

Deze blokjes van Bobbin, waar we maandelijks op Facebook het patroon kunnen downloaden😍, maar dat komt vast goed!


En natuurlijk heb ik dan mijn maandelijkse workshop applicatie van de blokken van Bride and Bloom, zo leuk om te doen.

Toch heb ik er nog een paar, waar ik momenteel heel weinig aan werk, allereerst de bloemenruil, waar ik aan mee heb gedaan, die liggen in een doosje, waar ze nog even blijven liggen, niet dat ik ze lelijk vind, integendeel, ik vind ze prachtig, maar eerst andere werkjes die dus prioriteit hebben om een echte AFFO te worden.



Kijk, dit is nog maar een klein deel van de bloemen!


En dan deze werkjes, mijn vakantie-werkjes, hexagonnetjes naaien.
Deze foto is van vorig jaar, maar het had van de afgelopen dagen kunnen zijn, omdat ik er nauwelijks aan heb gewerkt. We waren  de afgelopen dagen weer op Lanzarote, lekker relaxen en DH aan het duiken.

Hier een kleine impressie van alles wat groeit, bloeit en rondloopt 😊(hondjes, katten(zie achtergrond van het plaatje )

En dan nog even iets, al jaren volg ik heel veel bloggers, maar als ik vakantie heb, kan ik bijna geen reactie achterlaten, want dan ben ik elke avond te lang er mee bezig door slechte internet aansluiting en vaak zitten we heerlijk ontspannen met een wijntje onze vakantiedagen door te nemen en genieten! Dus...als mijn bloglezers/lezeressen en Facebook-vrienden mijn reacties hebben gemist, dan ligt het daar aan.


                                        Korte mededeling:
                     IK WIL EEN POOSJE MINDER REAGEREN OP INTERNET
                                           
  als jullie mij vaker missen, ligt het daar aan. Wil wat meer gaan handwerken. 😴
Hartelijk dank voor jullie bezoek en reacties💗
                                                   Liefs, Ineke


18 opmerkingen:

  1. Ach, ik zie UFO's altijd als WIPs. Dat geeft meer rust in mijn hoofd. Fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn er heel wat, jouw ufo's. Maar een troost voor jou misschien, ik heb er nog meer. Ik ben wel in de afmaakmodus, maar er komen ook weer nieuwe bij. Maar ach, ik vind het leuk om aan verschillende projecten te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel erg leuk zo'n berg UFO's of WIP's heel veel plezier met steekjes zetten en... iedere steek is er een, het is tenslotte een hobby!
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach jeep heel wat te doen jij zo. Het door quilten gaat nog heel wat uurtjes inzitten. Succes met al dat mooi,'s................liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Ineke wat herkenbaar, de stapel is bij mij minstens zo groot. Gelukkig krijg ik weer een beetje de rust om dingetjes af te maken, zoals de stapel sneeuwmannetjes, die lagen al 10 jaar te wachten. Deze week doorgestikt op de rand na maar die komt deze week af. En internet blijft een belemmering voor de hobby, maar eenmaal de gang erin gaat het goed.

    Liefs Ria 😊🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te lezen ga jij je niet vervelen de komende tijd gelijk heb je wat internet betreft ongemerkt gaat daar veel tijd in zitten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Genoeg om aan te werken, maar dat is toch alleen maar leuk. Dat was fijn zo'n weekje in de zon.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke en mooie projecten, Ineke, waar je mee bezig bent! Geniet er maar van. (En inderdaad: wat minder achter de computer, betekent wat meer tijd om te handwerken. Helemaal mee eens hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig als je Ufo's. Succes met afmaken ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is allemaal mooi werk, en zeker maak je het af.
    DE dagen gaan meestal te vlug, of zouden we te veel willen.
    Computer schiet er bij mij ook bij in soms hoor.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mammamia, wat heb je nog veel liggen. Vooral dat doorquilten kost altijd zoveel tijd. Kan me voorstellen dat je wat minder gaat bloggen voorlopig. Je hebt je tijd wel nodig joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooit komt getallensymboliek af, of niet. Ook hier ligt het nodige, maar zolang we genieten van onze hobby is er toch niets aan de hand? Ook ik neem me regelmatig voor om minder op internet te zitten, zo hou ik meer tijd over om wat af te maken.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt nog genoeg te doen zo te zien.
    Maar wel allemaal leuke projecten. Ja, internet kost veel tijd, maar blogs lezen is ook wel weer leuk, maar er worden dan minder steekjes gedaan.
    Dan maar wat minder op het net, het is niet anders.
    Geniet in ieder geval van de zon en van je quiltsteekjes.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een boel UFO'S, helemaal niet herkenbaar hoor 😉.
    Internet kost tijd en vaak is het ook zo dat je er veel te veel inspiratie van krijgt. Ik heb me juist voorgenomen om minder op Facebook en Instagram te kijken en te reageren. Ook omdat ik dat veel minder leuk vind dan bloggen. Ik ben wel meer gaan reageren op blogs, gewoon omdat ik het leuk vindt dat anderen ook bij mij een reactie achter laten. Bijna elke dag lees en reageer ik, en dan tablet uit en aan mijn UFO'S verder. En eerlijk gezegd kost dat helemaal niet zo heel veel tijd.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    ☉☉☉

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allemaal mooie projecten!!! De mandejesquilt ligt bij mij in de mand te wachten ;-)
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amaai jij heb nog veel werk ,ik heb er maar een paar liggen twee grote een middelgrote en een paar losse blokken die nog iets moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heerlijk veel moois!! Als ik je Bride and Bloom zie wil ik daar zo weer mee beginnen! Veel succes met al je UFOs, en het is waar, bloggen kan heel veel kostbare tijd in beslag nemen. Maar het is wel leuker dan FB vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Groot gelijk, Ineke, bloggen en blogs lezen kost veel tijd. Die kun je beter besteden aan handwerken. Ik reageer ook niet veel meer...
    Fijne Paasdagen !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*