Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 30 april 2017

Australian-Dutch Connection in Amersfoort

Vanaf dat het bekend werd gemaakt dat deze tentoonstelling zou komen, georganiseerd door Petra Prins, had ons Kwartetters-groepje al belangstelling voor deze dag. Het mooiste was, dat het begon op de laatste woensdag van de maand en dan is het gewoon "onze"Quiltdag. Dat wil zeggen, we komen bij elkaar bij een van ons thuis, gaan "uit"naar een winkel of...zoals nu...naar dé Tentoonstelling. Jammer genoeg kwam een van ons groepje er achter dat het net in de vakantie viel en dat ze dus er niet was. Ook een ander Bee-lid kon onverwacht niet, want ze was flink door haar enkel gegaan, dus was het voetje omhoog en niet belasten. Dus daar gingen wij, Karola en ik met de trein richting Amersfoort.
Foto van Juud'sBlog


We waren best lekker op tijd en werden bij de entree hartelijk ontvangen door Judith, zij verkocht de entree-bewijzen.


Foto Juud'sBlog





Eerst maar even een rondje lopen, het was heerlijk rustig, zo vroeg in de morgen.


Heb nogal wat foto's,  alleen met telefoon gemaakt, lekker handig.









Zo mooi doorgequilt 💗

En deze dan...geweldig


Ha, daar hebben we Gerda 😊

Prachtige gewelven


Ik denk zomaar dat Karola deze geweldig vond 😋

En deze was mijn favoriet, 💕

Kijk eens, zo mooi😍

Natuurlijk moest ik er even bij op de foto






Meer dan 120 foto's, daarvan heb ik de mooiste geselecteerd.

Oh jee, vergeet nog die achter het glas lagen, die oudjes, daarvan een mooie collage van gemaakt.




En als laatste, een foto van zo'n lieve quiltster, inmiddels kan ik haar wel een van mijn liefste quiltvriendinnen noemen (voordat ik iemand voor het hoofd stoot, ik heb er meer hoor 😜😋😘😘)
                                           Liefs, Ineke
P.S. Vergeet telkens te vermelden dat ik jullie lieve reacties zeer waardeer, maar naar sommige daarvan kan ik niet persoonlijk een mailtje doen. Dus bij deze, hartelijk dank! 😘                                                                  

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quilts, ik was er graag heen gegaan maar mijn dochter die in Amersfoort woont was op vakantie en verder hadden we vanaf 27 april alleen maar verjaardagen te vieren. Een volgende keer misschien. Maar ik geniet van jouw foto's. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Ineke, om zo veel foto's van de mooie quilts op deze afstand tóch te kunnen bewonderen. Dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's ik heb er van genoten dank je daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel moois heb je kunnen bewonderen!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ineke, ja het was mooi hè . Wij waren vrijdag met ons quiltgroepje. Ik heb weer veel te veel inspiratie opgedaan. Haha En jij? Mooie foto's heb je gemaakt. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat veel mooie quilts laat je zien.
    Een heerlijk dagje uit.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsof ik er weer loop. Zo veel mooie foto's heb je gemaakt. Het was zeker de moeite waard, heb er alleen maar positieve berichten van gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Ineke, kan wel zien dat jullie er ook heel erg van genoten hebben.
    Hopelijk komt er nog eens zo'n tentoonstelling als er weer een nieuw boek uitkomt. :-)
    Nog mooie lapjes gekocht?
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohhh, Ineke, ik word er zo verlegen van... Het is helemaal wederzijds, hoor, dat gevoel van vriendschap en verbondenheid-door-het-quilten, zoals deze prachtige expositie de Nederlanse en Australische verbinding weergaf. Wat een weergaloos mooie quilts waren er! Heb wel 3 rondjes gelopen langs alle quilts en telkens nieuwe details gezien. Heel inspirerend! Deze week eens even mijn vele foto's selecteren... Bedankt voor je prachtige foto's, maar vooral voor je warme vriendschap. Dikke knuffel van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk dat je dan net je allerliefste vriendinnetje tegen kwam. Dat was ook het mooie van deze tentoonstelling, het leek wel of er een grote vriendinnengroep rond liep! Dank voor je leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige quilts laat je ons zien zeg, die hollandse quilt waar jij al gek op ben is zeker heel gaaf zeg...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty in a lovely setting.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's Ineke, ik had je trouwens tegen het lijf kunnen lopen want ik was er woensdag ook met mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook genoten van deze tentoonstelling en..de Irish Circles van Beverly Bennet, was ook mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat veel prachtige quilts waren er te zien. Super zeg. Echt voor ieder wel een mooi te vinden. Ziet er uit als een gezellig dagje uit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om zo toch van de tentoonstelling te kunnen genieten! Dank je wel voor alle mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk moet het er geweest zijn. ik was er graag bij geweest.
    Leuke foto van Ageeth en van jou.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat was een prachtige tentoonstelling. Ik zag er al veel mooie verslagen van en kan er zo van meegenieten. Fijn dat jullie er samen naartoe konden. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*