Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 16 april 2017

Vorderingen blok en Paasweekend

Van de week druk bezig geweest met voorbereidingen van blok nummer 2 van de Bride and Bloom. Probeer iets meer blauw te gebruiken, niet een stofje wat ik gauw even pak, maar begin er aan te wennen.

Ik wil dit blok van de week af krijgen zodat ik met het derde blok kan gaan beginnen. Daar zitten mooie vogeltjes in, zo leuk😍

Ben ook klaar met een paar sokken breien, met hulp van schoonmoeder, toch is het niet echt mijn "dingetje", dus voorlopig liggen de breinaalden weer in de kast 😜

Wens iedereen
                       Fijne Paasdagen 🐇🐣
                                           






Liefs, Ineke

21 opmerkingen:

  1. Mooi je blok. Ja dat voorbereiden neemt altijd aardig wat tijd in (is mijn ervaring). Maar wel zo leuk. Jij ook fijne dagen. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi wordt je blok !
    Fijne paasdagen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blok wordt mooi, en blauw is een mooie kleur hoor, kijk maar naar je kopfoto met de blauwedruifjes. Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gat goed met de Bride and Bloom Ineke. En vooral alleen doen wat je echt leuk vindt, dus helemaal niet erg als de breinaalden weer in de kast verdwijnen. Bij mij zijn ze er nog niet uit geweest! Gezellig Paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kleur je sokken! Je voorbereidingen zien er ook al zo fantastisch uit! Zou bijna zeggen: niets meer aan doen. Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blok heb je in de maak, ziet er goed uit.
    Veel plezier met het maken.
    fijne paasdagen. Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het gaat je goed af het appliqueren, mooi blok.
    Je sokken zien er goed uit hoor.
    brei best veel sokken, maar toch liever wat anders op de pennen.
    Fijne Pasen.
    Groetniis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi blok hoor.
    En ook de sokken zijn erg mooi.
    Ach je moet maar zo denken, je kunt niet alles leuk vinden. Er blijft nog genoeg leuks over.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Marja
    🐣🐣🐣

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig blok en ik hou wel van een beetje blauw er tussen! Ook leuk om dan met een schuin oog alweer naar het volgende blok te kijken! Kan me voorstellen dat je zin hebt om daar aan te beginnen.
    Mooie warme sokken, daar heb je nu nog wel iets aan maar hopelijk kunnen ze snel uit als de temperatuur wat omhoog gaat. Fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi blok, Ineke! En je sokken vind ik geweldig. Wil ik ook altijd nog eens proberen... lijkt me best lastig. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook weer zo'n mooi blok. Het volgende is met vogeltjes, kan me voorstellen dat je daar ook zin in hebt.
    Blauw is ook niet mijn kleur, ben meer van rood en groen. Maar in zo'n blok met bloemen of vogeltjes staat het wel mooi. Veel kleuren in een blok maakt het wel spannend.
    Fijn dat je er van geniet.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig blok.
    De sokken zien er prima uit. Ik vind het wel een lekker bankzitwerkje. Hoef je niet zo op te letten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wat wordt je blok mooi, juist door dat blauw erin denk ik ;o) Nog een heel fijne tweede paasdag gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi blok hoor, knap werk die applicaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je sokken zitten zo te zien perfect. Het blok is prachtig! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zucht! wat een prachtig blok. En... voorlopig heb je lekker warme voeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je Bride and Bloom wordt zooo prachtig!! Gave sokken ook - mijn breinaalden liggen ook weer in de kast..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig blok, en fijn dat je, als alles geappliqueerd is, aan de vogeltjes kunt beginnen, hè! Leuke sokken, wacht maar lekker tot de winter, je hebt ze hopelijk voorlopig niet nodig! Hopelijk ja...;0))
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk en mooi blok... hihi dat je dit blok af wil hebben om aan het leukere blok te beginnen, hoop dat ze steeds leuker worden!!!
    Breien... niet mijn ding... maar wel vrolijke sokken!
    Fijne dag
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*