Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 9 april 2017

Wat een geweldige zaterdag

Wat een geweldige zaterdag, ja, wat heb ik er naar uitgekeken.  Een volle dag, met leuke ontmoetingen, maar natuurlijk ook de 3e workshop van de Bride and Bloom.

Allereerst  half 11 in de morgen, onze gezellige bijeenkomst in de winkel van Petra Prins-Zutphen en een leuk weer zien met Judith, ze was bezig met snijden en vouwen samen met Wilma😊

2 blokken klaar
Wij zaten met onze groep achter in de winkel, eerst de nieuwtjes door te nemen en koffie drinken, bewonderen van alle blokken die af of bijna af waren. Deze keer foto's van de blokken van mede-cursisten.
bijna af
mooie gele ondergrond
eigen inbreng bloem
oranje ondergrond en rode applicatie

De een had al 2 blokken af, een paar het 1e blok helemaal, weer iemand anders was nog druk bezig met de blaadjes en bloemen en ook was er nog iemand die gekozen had voor gele achtergrond, waar net een beginnetje was gemaakt met de applicaties. Maar dat komt vast en zeker helemaal goed, werd me verteld 😉 Het is zo leuk, allemaal hetzelfde patroon volgen, maar ze worden zo anders omdat je heel andere stofjes gebruik en achtergronden. Vind de oranje achtergrond zo mooi💗


Ik ben wat eerder weggegaan omdat ik vanmiddag een reünie had van "oud"-collega's van de advertentie afdeling van de krant waar ik gewerkt heb in de jaren '80. Wat een gezellige middag, veel enthousiaste en vrolijke mensen begroeten, anekdotes die verteld werden, nou ja, super leuk 👍👍 De foto hiernaast heb ik gisteren gemaakt, overal hingen gescande foto's van die periode, zo leuk. Toen der tijd gingen we gezellig met de hele club weleens iets ondernemen, hier was het 1 dag in Winterberg  langlaufen. Ik ben de ene in rood/bruin 😊



Van de week ook het 5e blok van Els (Bobbin) gemaakt, een snoezig schaapje

Dit zijn ze dus, alle 5 tot nu toe
            🌸🌸


Liefs, Ineke




15 opmerkingen:

  1. Leuk dagje heb je erop zitten.En wat leuk zo'n bijeenkomst .
    Leuk je bobbin blokjes,ik loop wat achterop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een volle dag met allerlei leuks. Wat een mooie blokken zijn er al gemaakt. En een reünie is altijd leuk, je pakt de draad vaak zo weer op met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne workshop zo te lezen ! Jou schaap heb ik bewonderd op FB ;o)
    't schaap is bij mij nog in de wacht tot home sweet home af is ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je 5 blokken die je al af hebt. Gezellig zo allemaal anders.
    Net als de blokken die bij Petra gemaakt zijn. Altijd leuk om te zien wat anderen hebben gemaakt en welke stoffen ze hebben gebruikt.
    Oranje... inderdaad heel mooi en heel gedurfd.
    Dat heb je ook met zwarte achtergrond. Vind het mooi, maar durf het nooit.
    Het weerzien met de kranten-meisjes was vast ook heel gezellig. Allemaal niets veranderd natuurlijk :-)
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken en leuk om al die verschillen te zien. Zo is een patroon eeen leidraad en kan iedereen zijn eigen ding er aan geven. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne dag, en prachtige blokken.
    Gezellig zo weer eens met oude colleges lachen.
    De Bobin blokken zijn ook prachtig
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De blokken van bride en bloom waren stuk voor stuk prachtig. Gezellig om jullie te zien,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je nu geen foto geplaatst van jouw Bride en Bloom? De oranje uitvoering zag ik van de week in het echt. Heel gewaagd, maar ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was echt een feestelijke zaterdag! Zo leuk om elkaars werk te zien en te vergelijken. Zelfde patroon en toch weer heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was dubbel feest Ineke. De Bride en Bloom blokken zijn allemaal prachtig. Gezellig en leuk zo'n reünie. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ineke, bedankt voor je lieve reacties op mijn blog. Ik zie bij jou ook prachtige dingen en ga je volgen hoor! Groetjes, Femke (Naaidooz)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige blokken laat je zien zeg en je Bobbie blokken zo mooi. Gezellig reünie zeg.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige blokken laat je zien zeg en je Bobbie blokken zo mooi. Gezellig reünie zeg.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*