Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 18 juni 2017

Herstel en handwerk.

Het is alweer een aantal weken geleden dat ik hier een bericht heb geplaatst. Het herstellen van een flinke griep liep wat trager dan gedacht, plus dat ik nu nog in de ziektewet loop. Was al wel begonnen voor halve dagen met werken, maar het ging steeds moeilijker door vreemde pijn in maagstreek en onderin de buik, ook heel erg duizelig en ontzettend moe. Uit bloedonderzoek is niets uitgekomen en nu verder met wat onderzoeken. We zullen wel zien wat er uit komt.

Op het gebied van handwerken, gaat alles gestaag door, nog steeds druk met het doorquilten van een grote quilt, de Floral Fancies, gelukkig wel bijna klaar.


Gisteren een beginnetje gemaakt van het blok van Els Feteris (Bobbin), maand juli, een leuk gietertje wat nog geappliceerd moet worden.


En het 4e blok van de Bride and Bloom is af. 💙





Van de week kreeg ik zo onverwacht een prachtige bos bloemen van DS, zo lief




Liefs, Ineke

10 opmerkingen:

  1. Prachtig Bride and Bloom-blok, Ineke! En het boeket: wat een schitterende verrassing. Vervelend als er van die onduidelijke klachten opspelen... daar word je niet vrolijk van. Ik wens je daarom heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een griep is tot daar aan toe, maar vage klachten waar de huisdokter geen raad mee weet is altijd heel erg vervelend.
    Hoop dat het iets onschuldigs is dat vanzelf weer over gaat, een soort van buikgriep.
    Ik had laatst soortgelijke klachten, dat duurde bij elkaar twee weken.
    Hopelijk knap je snel weer op.
    Je blok is prachtig geworden. Leuk die peren en het appeltje.
    Een bloemetje krijgen is altijd een feestje, dus lekker genieten.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat de vage klachten snel verdwijnen. Je blokken zien er super uit. Beterschap Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja daar wordt je inderdaad niet vrolijk van, hoop dat er gauw duidelijk wordt wat er aan de hand is. Gelukkig heeft het je niet teveel belemmerd om mooie blokken te maken. Beterschap en maar gauw opknappen. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi blok, en het gietertje kom ook zeker klaar, blokje is al leuk
    Vervelend niet fit, hoop dat het onderzoek duidelijkheid geeft.
    Doe maar rustig aan , beterschap geweest.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend dat de griep zo'n lange nasleep heeft....hoe ouder we worden hoe langer dit lijkt te duren! Fijn dat je wat afleiding kon vinden in het maken van je mooie blokken en die mooie bloemen zijn natuurlijk wel heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat je snel weer opknapt zeg.
    Vervelend om niks te weten waarom je niet fit bent zeg.
    Maar je hebt schitterende quilt werken onder handen...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je die griep Hakt er goed in. Ik ben er slechts 2 weken mee bezig geweest, maar een vriendin nu ook al 11/2 week en is nog lang niet de oude. Beterschap verder en fijn dat je wel fut hebt om te quilten. Dat was bij mij de eerste week ook niet het geval. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk knap je snel weer helemaal op, Ineke, en komt er gewoom helemaal niets uit de onderzoeken. Ook hier heerste de griep, en we zijn er echt een paar weken niet fit van geweest.
    Je quiltwerkjes zijn heel mooi!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig fruitblok heb je gemaakt hoop dat deze vitamines je weer snel helemaal beter maken!
    Lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*