Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 13 augustus 2017

Bloggen en quilten

Vandaag is er weer een blogster op www gekomen...ze hoort bij het Kwartet groepje van ons. Betsy, welkom op www...ik hoop dat je veel inspiratie erbij krijgt en veel aan ons allen laat zien.

Van de week wilde het allemaal niet zo goed gaan met handwerken, iedere dg probeerde ik een paar steekjes te zetten, maar er kwam elke keer weer wat tussendoor, zo is er niet veel gedaan.
Gelukkig wel de eerste rand van de 4 grote randen af, ben nu begonnen met de tweede, dus langzaamaan komt het wel goed.



Een paar foto's van het uitzoeken en het overnemen van de tekeningen van de rand.







Van de week ook nog even naar een kleine tentoonstelling geweest in Vaassen(Gld) van 3 dames die iedere week bij elkaar komen om te quilten. Ze hebben wat quilts en kussens in het Museum Vaassen Historie geëxposeerd.


Liefs, Ineke







12 opmerkingen:

  1. Soms lukt het ineens weer, soms wil het even niet... maar je rand is mooi geworden! Mooie tentoonstelling !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden je rand Ineke. Vind het altijd zo mooi zo'n rand met zo'n gebogen tak met bloemen, of in dit geval rondjes.
    Op naar de volgende drie, misschien heb je van de week meer tijd.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hihi dat er iets tussendoor komt... daar weet ik alles van... Volgens mij heb ik wat aan Betsy verkocht... heb je al een link naar haar blog?
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja wat je hebt gemaaakt is mooi en de rest volgt vanzelf. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is de rand geworden.
    Herken het helemaal.
    Er is veel weer wat anders wat de aandacht vraagt.
    Ga nu zo een blogje schrijven, al weer 2 weken stil bij mij.
    Goede nieuwe week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze eerste rand is prachtig en een volgende keer heb je misschien weer meer tijd.
    Leuk bezoek aan de tentoonstelling in Vaassen. Dat museum ken ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie rand! 👏👏 en leuk weer een nieuwe blogster! Ik merk dat er steeds vaker bloggers stoppen dus nieuwe aanwas is welkom!
    Leuk weer een tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd goed om even pauze te nemen als het niet lukt. Komt vanzelf weer terug.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach Quilten moet een hobby blijven wij willen al onze tijd er in steken maar dat gaat niet altijd wat je maakt wordt wel heel mooi.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een pauze tussen door doet vaak wonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja soms zit er even wat tegen.
    Je randje is prachtig aan het worden

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*